"Hwa Young bir daha soruyorum. Bunu sana kim yaptı?" Koltukta kafamı geri atıp güldüm.
"Aklına cidden kimse gelmiyor mu?"
"Çıldıracağım artık söyle Hwa Young! Hangi şerefsiz yaptı." Bu lafları sevgilisine söylediği bilse ne yapar acaba?
"O güzel sevgilin yaptı aptal başka kim yapabilir?" Taehyung kafasını sinirle kaldırıp gözlerime baktı.
"Hwa Young yeter!"
"Ne oldu? Sevgilinin yaptığını öğrenince şaşırdın mı? Ya da beni mi suçlayacaksın? Evden atmayı da düşünüyor musun?" Kafasını aşağı eğip gözlerini kapattı.
"O benim sevgilim falan değil!"
"Ya affedersin ama çocuk muyum ben? Sınıfta sevgiliyim diyorsunuz burada bana gelmiş o benim sevgilim değil diyorsun."
"Soo Yun geldi beni tahdit etti oldu mu?! Öğrenince rahatladın mı?"
"N-niye seni tehdit etsin ki? Yani ortada seni tehdit edebileceği bir şey yok ki."
"Nasıl yok Hwa Young." Cidden neyle tehdit edebilir ki? Taehyung hakkında bir şey bilmiyorum ki. Ben bilmiyorsam o hiç bilemez. Değil mi?
"Seninle tehdit etti. Seni öldürebileceğini söyledi. Belki bunu ciddiye almam çocukça ama yapabileceğinden korktum." Kafasını eğip suçlu çocuklar gibi elleriyle oynamaya başlayınca koltuktan kalkıp Taehyung'un yanına gittim. Kafasını yavaşça kaldırıp bana bakacakken kollarımı onun boynuna doladım. Şaşkınlığını üzerinden atınca o da kollarını belime doladı. Kang Dae'ye takıntılı hale geldiğimden kendimi ona aşık olduğum düşüncesine çok kaptırdım. Kendi hayatıma devam etmemin zamanı geldi sanırım.
Taehyung diz kapaklarımın arkasından tutup hızlıca kendine çekti. Bir anda Taehyung'un kucağına oturunca utandığım için gözlerine bakmıyordum. Taehyung'dan kahkaha sesi gelince ayaklanmaya çalıştım. Diyorum ya çalıştım sadece.
"Nereye gidiyorsun ya? Daha yeni oturdun. Az daha dur."
"Ya! Oyun oynuyorsun resmen benimle." Kalkmak için geriye gidince Taehyung'dan inleme sesi geldi. Ben iki dakika içinde domatese dönünce Taehyung yine kahkaha atmaya başladı.
"Bir kere öpersen kimseye bahsetmem bundan. Ama öpmezse-" Lafını bitirmeden dudaklarımı onunkilere bastırdım. Gözlerim açık onun gözlerine bakıyordum. Taehyung gözlerini kapatıp karşılık vermeye başlayınca bende gözlerimi kapattım. Taehyung belimden tutup kendine çekti. Bende kalçamı oynatmaya başladım. Taehyung'tan inleme sesleri gelmeye başlayınca kucağından kalktım. Şekeri elinden alınmış çocuk gibi bana bakmaya başladı.
"Okulda Soo Yun'la sevgiliyiz diye kandırdığın içindi bu. Banyonu kullanabilir miyim? Teşekkür ederim." Arkamı dönüp banyoya doğru gidiyordum ki Taehyung arkamdan sarılmasıyla durdum.
"Bu kadar kolay kaçabileceğini mi sanıyorsun?"
"Evet?" Kafasını boynuma gömüp hiçbir şey yapmadan sadece dudaklarını değdiriyordu.
"Tae?"
"Hm?" Konuşmasıyla boynuma değen nefesiyle irkildim.
"Ş-şey çekilecek misin?"
"Hayır." Kafamı geriye atıp iç çektim.
"Peki zaman çekilmeyi düşünüyorsun?"
"Bilmem. Düşünmüyorum galiba." Gülümseyip kafamı sağa çevirdim. Taehyung da bana bakmaya başladı. Gözleri dudaklarıma kayınca elimle yavaşça dudakları vurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Don't Wanna Fall In Love With You || KTH ✔
FanfictionUmarım sana aşık olmam Kim Taehyung.. . . . 2018.03.15