Part 25

386 8 0
                                    

Jack

Ondertussen is het weer dinsdag. Rayla is tot zaterdag bij mij gebleven, daarna ging ze weer naar huis.

Ze heeft wel een shirt van me gestolen, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik vind het wel schattig.

Zondag hebben we wel geappt, maar ik heb haar niet meer gezien. Toen niet en gister niet. Ik mag eindelijk weer les geven, dus Gerald en ik zijn alvast wat onderdelen aan het opzetten.

Rayla en Cassidy komen als eerste de zaal binnen. Rayla nog in haar gewone kleren, Cassidy in gymkleren. Ik loop naar de twee meiden en wil Rayla een kus geven, maar helaas kan dat niet. Cassidy en Gerald zijn erbij.

'Rayla, doe je niet mee?'. Ze schudt haar hoofd. 'Ik was gister naar de dokter en hij zei dat ik over twee weken waarschijnlijk weer mee mag doen'. Ik knik en leg een hand op haar schouder, die niet verbrand is. 'Hopelijk gaat het snel over' glimlach ik naar haar. Ze lacht terug. 'Ja, laten we hopen van wel'.

De klas is er inmiddels en Gerald is bezig met de leerlingen, wie er wel en niet zijn. Ondertussen neem ik de tijd om mijn vriendin te bekijken. Een glimlach komt om mijn mond bij de gedachte "mijn vriendin". Ze heeft haar haar los, en oorbellen in in de vorm van twee hartjes. Ook de ketting heeft hetzelfde hangertje als de oorbellen.

Haar lange nagels zijn mooi licht blauw gelakt en er zit een armbandje om haar pols. Kortom: Ze ziet er geweldig uit. Zoals altijd.

De drang om haar te zoenen word steeds wat groter, waardoor het moeilijker word om me in te houden. Dus als Gerald de groepen indeelt, loop ik naar Rayla toe. 'Hey' zeg ik en ga naast haar zitten. 'Hey'.

'Kan ik je zo even spreken?'. Ze kijkt me aan. 'Waarover?'. 'Iets'. Rayla kijkt me vragend aan. 'Je gaat het toch niet uitmaken?' vraagt ze zacht. Direct schud ik mijn hoofd. 'Nee natuurlijk niet'.

Ze zucht opgelucht. Dan staat ze op. 'Gerald?'. Hij kijkt me aan. 'Rayla en ik gaan nog even wat pakken uit zaal vier'. Hij knikt. 'Neem dan meteen even badminton spullen mee, we hangen hier nu wel vast het net uit'. Ik knik. 'Doen we'.

Rayla en ik lopen naar gymzaal vier, achterin de school. 'Wat is er?' vraagt ze. Ik kijk haar aan. 'Ik wilde je gewoon even zien zonder al die anderen, ik wilde je even kunnen zoenen' zeg ik. Ze glimlacht en gaat dicht bij staan, en legt haar armen om mijn nek. 'Badboy' fluistert ze en ik grijns.

Ik druk mijn lippen op de hare en zoen haar. Glimlachend zoent ze terug en ze sluit haar ogen, net als ik. Ik breng mijn handen naar haar heupen en laat ze om haar heen glijden. Op dit moment ben ik eigenlijk bang om betrapt te worden, maar de drang om bij Rayla te zijn is te groot.

Rayla laat ineens haar handen onder mijn shirt glijden en gaat over mijn buik. Ik begin zwaarder te ademen en grijns ondertussen, vanwege haar gewaagde actie. Met haar vingers volgt ze de omtrek van mijn sixpack en drukt zich dichter tegen me aan.

Net op het moment dat we juist de kus willen verdiepen, horen we stemmen en trekken we razendsnel terug. Ik trek mijn shirt goed en Rayla zucht, likt over haar lippen en doet een stap naar achter.

Cassidy en Gerald komen de zaal in. 'Nog steeds geen badminton spullen?'. Ik schud mijn hoofd. 'Ze kwam er niet bij, en ik ook niet. Ze staan op de hoogste plank en is net te hoog voor me'. Gerald zucht. 'Pak dan maar uit zaal drie, ik heb geen zin hier nog meer aan te doen. Rayla, anders kom je even mee met mij, dan kan je coachen bij volleybal'. Ze knikt en kijkt naar mij. Dan lopen zij en Gerald weg en blijf ik achter met Cassidy.

'Dus, badminton spullen uit zaal drie' zeg ik en wil weg lopen maar Cassidy houdt me tegen. 'Jack, je hoeft echt niet te doen alsof, hoor' zegt ze. Ik kijk haar vragend aan. 'Ik weet dat je op leerlingen valt'. 'Waar heb je het over? Ik heb een vriendin, waarom zou ik op andere meiden vallen en waarom op leerlingen?'. 'De manier waarop je kijkt naar me, zie ik dat je op jongere meiden valt'.

Ik kijk haar aan. 'Waar slaat dit nou op?'. Ze lacht even. 'Kijk, mij boeit het niet. Je bent een knappe gast, en ik snap dat meiden verliefd op je worden. Maar tegen mij hoef je niet te liegen, hoor'. Ik kijk weg en schud mijn hoofd. 'Dit is onzin. Wat verzin je allemaal?'. Ze zet een stap dichterbij en kijkt me aan. 'Je straalt het zelf uit'. 'Wat? Dat ik een pedofiel zou zijn?'.

'Ah dus je geeft toe?'. 'God nee! Ik ben geen pedofiel'. Cassidy kijkt me weer aan met diezelfde blik in haar ogen als toen bij mijn voordeur. Ze kijkt naar mijn lippen en voor ik het weet zitten ze op de mijne. Haar lippen bewegen tegen de mijne en ik sta versteend.

God, duw haar dan weg! Denk aan Rayla.

Rayla. Mijn vriendin. Zo snel als mijn armen meewerken duw ik haar van me af. 'Wat doe je? Ik zei toch dat ik een vriendin heb?'. Ze lacht bijna kwaadaardig. 'Ze hoeft het toch niet te weten?'.

Zo snel als ik kan loop ik weg en laat haar achter. Ik loop door aula naar buiten en als ik buiten ben, laat ik me tegen de muur aanzakken. Ik ben echt een ongelooflijke sukkel. Ik had Cassidy moeten stoppen toen het nog kon, maar natuurlijk deed ik dat niet. Nu heeft ze me gezoend, wat zal Rayla wel niet denken? Cassidy is haar beste vriendin, maar ze weet niet van onze relatie af.

Ik haal een hand door mijn haar en zucht diep. Hoe in hemelsnaam wil ik dit ooit gaan uitleggen aan Rayla?

You And MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu