Part 36

357 8 1
                                    

Rayla

'Mijn huis?'. 'Absoluut'.

Aangekomen bij Jack's huis spring ik de auto uit en ren naar zijn voordeur. Jack komt me lachend achterna en opent de voordeur. We gaan naar binnen en ik plof op zijn bank in de woonkamer. 'Jij bent ineens heel hyper' zegt Jack en legt zijn sleutels op het aanrecht. 'Ja I know, raar he?'. Hij knikt en komt naast me op de bank. Ik draai me zo dat ik hem kan aankijken.

'Heb je veel huiswerk voor morgen?' vraagt Jack. Ik pak mijn mobiel en bekijk mijn rooster. 'Nope'. 'Mooi, want dan gaan we de stad even in en dan gaan we spullen voor jou inslaan want dan gijzel ik je voor vandaag en vannacht'. Ik grinnik en stuur mijn ouders een berichtje dat ik bij iemand logeer. 'Let's go dan' zeg ik en sta op. Ik pak Jack's hand vast en trek hem mee.

Eenmaal in de stad lopen we naar een winkel en slaan een pyjama, ondergoed en gymkleren voor me in.

Eenmaal in de stad lopen we naar een winkel en slaan een pyjama, ondergoed en gymkleren voor me in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pyjama Rayla

Ondergoed Rayla

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ondergoed Rayla

Gym kleding Rayla

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Gym kleding Rayla

Als we de nodige dingen hebben ingeslagen, gaan we naar een andere winkel om een borstel en tandenborstel te halen. Daarna gaan we weer naar zijn huis.

'Jack, je hoefde echt niet alles te betalen hoor' zeg ik als we naar binnen lopen. Hij zet de tassen neer en haalt zijn schouders op. 'Nou en'. Ik zet mijn handen in mijn zij. 'Ik betaal je terug hoor'. Hij gaat net zoals ik staan. 'Ga je gang. De vraag is of ik het aanneem'. Ik rol met mijn ogen en samen brengen we de tassen naar boven. We leggen de borstel en tandenborstel in de badkamer en de kleren in zijn kast neer. 'Hoppakee' zeg ik als we klaar zijn. Ik ga op Jack's bed zitten en kijk naar mijn vriendje, die de kastdeur dicht doen. Jack komt naast me zitten en kijkt me aan. 'Kleding inslaan, check. Nu alleen jij nog' knipoogt hij. Ik lach en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.

'Laten we zo gaan eten' zegt Jack om half zeven. Ik knik en samen lopen we naar beneden. Jack begint met eten koken en ik zit aan een barkruk op mijn telefoon wat te doen. Als het eten klaar is, doen we het op borden en gaan we aan tafel zitten.

Na het eten ruimen we de borden op en gaan naar boven. We gaan op zijn bed zitten en raken in gesprek.

Als Jack gaat liggen, ga ik boven hem hangen en kijk hem uitdagend aan. Ik druk heel licht mijn lippen tegen de zijne en Jack zoent me. Ik ga erin mee en hij bijt op mijn lip. Ik open mijn mond en niet veel later voel ik zijn tong naar binnen dringen. Jack laat zijn handen over mijn rug glijden en stoppen vlak boven mijn billen. Ik daarentegen glij met mijn handen naar beneden via zijn buik en blijf boven zijn broekrand hangen. Dan open ik zijn knoop en rits en laat dan mijn handen glijden over zijn buik.

Jack legt heel brutaal zijn handen op mijn billen en drukt me dichter tegen zich aan. Hij laat een hand erin glijden en haakt zijn vingers achter de rand van mijn onderbroek. Dan maakt hij ook mijn broek open en duwt het ding van mijn heupen. Ik merk dat hij zwaarder gaat ademen en ik zelf kan mijn ademhaling ook niet onder controle houden.

En mezelf ook niet trouwens.

Ik trek me terug uit de zoen en trek mijn shirt uit, net zoals Jack. Hij doet ook nog zijn broek uit. Hij drukt zijn lippen op de mijne en draait ons om, waardoor hij boven ligt. Hij laat nu zijn hand via mijn buik naar beneden glijden en stopt net boven mijn onderbroek. Hij gaat van mijn lippen naar mijn wang, kaak, en zo door naar mijn nek en zoent me daar. Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip. 'J-Jack...' fluister ik en boor mijn nagels in zijn rug. Hij gaat immers gewoon door en ik ga sneller ademen. 'S-stop' zeg ik en en zacht geluidje ontsnapt mijn keel.

'Weet je zeker dat je dit wilt?' vraagt Jack aan me als hij me weer wilt zoenen. Ik kijk hem aan en knik. 'Ik vertrouw je, en we hebben al lang genoeg gewacht'. Hij knikt en glimlacht. 'Ik zal voorzichtig doen'. Ik leg een hand op zijn wang. 'Daar vertrouw ik je wel op'.

Na een tijdje ploft Jack naast me neer. Ik sla de dekens over ons heen en beide kijken we naar elkaar. 'En?' vraagt hij. 'En wat?'. 'Hoe was je eerste keer?'. Ik glimlach. 'Ondanks dat je redelijk dominant was, geweldig'. Jack lacht. 'Mooi zo'. Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me tegen zich aan. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en luister naar zijn hartslag.

'Hoe laat is het?' vraag ik. Jack pakt zijn telefoon en kijkt. 'Half tien'. Ik knik en doe mijn ondergoed en pyjama aan. 'Ik ga zo naar bed'. Jack knikt en bekijkt me terwijl ik me aankleed. 'Kan je het zien?' vraag ik. Jack knikt. 'Heel goed'. Ik rol lachend met mijn ogen en loop dan naar de badkamer om mijn tanden te poetsen.

Even later kom ik weer terug en Jack ligt in bed met zijn telefoon. Ik kruip erbij en pak ook even mijn telefoon. Ik ga naar Instagram en zie dat Jack een foto heeft geplaatst, net een paar seconden geleden.

 Ik ga naar Instagram en zie dat Jack een foto heeft geplaatst, net een paar seconden geleden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

❤️ 💬 ➡️
89 vind-ik-leuks
jack_wilde: I love my princess👫❤️

Ik glimlach bij het zien van de foto. Die had Jack gemaakt toen we gingen paardrijden en ik Rhoda aan het aaien was. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en sluit zuchtend mijn telefoon af. 'Zo stom dat ik hem niet kan liken of kan reageren' zeg ik en sluit mijn ogen. Hij legt een hand op mijn been. 'Dat komt nog wel, Rayla. Alleen moeten we het voor de komende maanden nog geheim houden, daarna kan je alles liken en op alles reageren zo veel je wilt'.

You And MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu