Part 79

182 5 0
                                    

Rayla

'Today it is your birthday
And I sing to let you know
That you will be queen for the day
Whatever you say goes

We spin for you my sister
And Chassé for my best friend
We pirouette for Rayla
And we bow before the queen

I sing because I love you
And I sing to let you know
That you will be queen for the day
Whatever you say goes'.

Slaperig open ik mijn ogen en kijk naast me. Rayna staat naast mijn bed, samen met mijn broers en ouders. Glimlachend ga ik rechtop zitten. 'Van harte gefeliciteerd met onze achttiende verjaardag!' roept Rayna blij en omhelst me. 'Jij ook gefeliciteerd met onze verjaardag' zeg ik en knuffel haar terug.

Na even laat ze me los. 'Rayla, ga je aankleden en kom dan naar beneden oke?'. Ik knik en stap uit bed en mijn gezin gaat mijn kamer uit. Ik pak kleding uit mijn kast en trek die aan. Dan doe ik mijn pruik op en een laagje mascara. Goedkeurend knik ik naar mezelf in de spiegel en loop dan naar beneden.

'Gefeliciteerd!'. Ik sla mijn handen voor mijn mond als ik al mijn vrienden en familieleden in de woonkamer zie zitten. Adeline, Cassidy, Rivian, Wesley en BTS, ze zijn er allemaal. Ik lach en kijk rond. Als eerste staat Adeline op om me te feliciteren. Dan volgt Cassidy en de rest van mijn vriendengroep.

Als allerlaatsten staan de leden van BTS op. Als eerst van hen komt Namjoon om me te knuffelen. 'Gefeliciteerd' zegt hij en wrijft even over mijn rug als ik hem terug knuffel. 'Bedankt'. Als tweede volgt Hoseok, dan Tae, dan Jungkook, dan Jin en daarna Jimin. Als laatste komt Suga naar me toe. 'Gefeliciteerd met je achttiende verjaardag' zegt hij. Spontaan omhels ik hem al als hij met praten begint. Hij grinnikt en slaat zijn armen om mijn middel. Zijn hand ligt net boven de rand van mijn broek.

Hij laat me weer los en gaat weer zitten. Ik mag kiezen waar ik ga zitten en kies ervoor om op Jin zijn schoot te gaan zitten. Jin grinnikt als ik op zijn benen plof en slaat zijn armen om me heen. 'We gaan straks met zijn allen ergens brunchen, dus we gaan meteen door naar de cadeautjes' zegt mam. Ryker en Romen komen samen met Wizzy en Juva de woonkamer in. 'Puppie!' roept Hoseok blij en Ryker zet Wizzy lachend bij Hoseok neer. Ik lach en kijk naar Jimin, die Juva krijgt. Jimin aait haar en ze gaat bijna direct liggen op zijn schoot. Ik glimlach en aai over haar kopje heen.

'Als eerste ik!' zegt Rayna en loopt naar me toe. Ze geeft me een doosje aan. Ik open het en zie een ketting liggen. Er staat een tekst op: "Sisters by chance, friends by choice". Ik glimlach en geef hem aan Jin, zodat hij hem om kan doen. 'Bedankt Rayna' zeg ik en sta op om haar een knuffel te geven. Ik ga iets te hard weer zitten, waardoor er een zachte kreun klinkt uit Jin's mond. Ik grinnik even. 'Sorry'.

Dit keer zijn de jongens van BTS als eennalaatste. Namjoon is weer als eerst en geeft me een klein ingepakt cadeautje. Ik maak het open en zie een fluwelen doosje. In het doosje zit een ringetje met twee vleugeltjes.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
You And MeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu