Rayla
'Jack, verdorie schiet eens op slome pot pindakaas' roep ik. De toilet wordt doorgespoeld en Jack komt naar buiten. 'Doe eens even rustig gestressde watermeloen' antwoordt hij en sluit de deur. 'Bedorven stuk kaas'. 'Afgelikte boterham'. 'Beschimmelde appel'.
'Wat een liefde' zegt mama die de badkamer uit komt. Ik knik. 'Zeker'. Jack en ik gaan terug naar mijn kamer en kruipen in bed. Ik ga op zijn heupen zitten en zet mijn handen op zijn borst. 'Ga je me een lapdance geven?' vraagt Jack. Ik knik en beweeg wat met mijn heupen. 'Ik bedo- oh my goodness' zegt Jack en kreunt zachtjes.
Ik grijns en buig mijn hoofd naar hem toe, waarna ik hem kusjes geef van zijn lippen naar beneden. Vlak boven de rand van zijn broek stop ik.
Jack opent zijn ogen en kijkt me aan. 'Vond je het wat?' vraag ik en hij knikt. 'Zeker'. Voorzichtig haak ik mijn vingers achter de rand van zijn broek en Jack grijnst. 'Morning make-out, hou ik wel van'.Tijdens het ontbijt draait de radio zacht. Mam, Jack en ik zitten aan de ontbijttafel te eten en Juva en Wizzy liggen er gezellig naast. 'Wanneer gaan we weer dansen?' vraag ik. Jack haalt zijn schouders op. 'Wanneer jij je goed voelt en het kan en mag'. Ik kijk naar mijn moeder. 'Ik blijf erbij en als ik zeg dat je moet stoppen, stop je'. Ik zucht, maar knik dan. 'Goed'.
Na het ontbijt kleden Jack en ik ons om. Onze pyjama's gaan uit en maken plaats voor comfortabele kleding. We lopen naar beneden en daar doe ik mijn haar - of wat er nog van over is - in een staartje. Nou ja, ik probeer het. Het is nog best weinig, dus ik geef het op en laat mijn haar los.
Jack pakt de lijst erbij en bekijkt welke dans we moeten doen. Als hij het weet, legt hij zijn telefoon weg. 'Papaoutai samen, ik moet Lil Freak en jij Run The World'. Ik knik. 'Laten we gaan beginnen'.
Na een tijdje zijn we uitgeput en ploffen we op de bank. Mama haalt een glas water voor ons en geeft die aan. 'Dank je' zeg ik en drink het in één keer op. Jack grinnikt en bedankt mijn moeder.
'Ik ga even naar de winkel, hebben jullie iets nodig?' vraagt mam na een tijdje. Ik schud mijn hoofd en kijk naar Jack, die ook nee schudt. 'Nee hoor, dank je'. Ze glimlacht en knikt. 'Is goed, tot zometeen'. 'Tot straks!'. En toen was ze weg.
'Ik ga even douchen denk ik' zegt Jack en staat op. Ik wil ook douchen, maar ik heb geen zin om te wachten. Voor ik er erg in heb, floempt het al uit mijn mond. 'Mag ik mee?'. Hij draait zich om. 'Als je dat wilt'. Ik knik en sta ook op. Samen lopen we naar boven, de badkamer in. 'Weet je het zeker?' vraagt Jack. Ik knik en begin met uitkleden. Ik merk dat Jack naar me kijkt en kijk terug. 'Wat?'. 'Niks'.
In mijn ondergoed zet ik vast de douche aan. Ik ga op de badrand zitten en sla mijn armen om mijn borst heen. Jack staat nog in zijn boxer. 'Hey, het hoeft niet he? Je bent niks verplicht' zegt Jack en ik glimlach. 'Weet ik. En ik wil het wel, alleen...'. 'Je bent onzeker over je lichaam?'. Ik knik. 'Rayla, je bent een bloedmooie vrouw. Echt. Met of zonder kleding. En dit zeg ik niet omdat je mijn vriendin bent, maar omdat het de waarheid is'.
Ik glimlach naar Jack en sta dan op. Ik ga met mijn handen naar de sluiting van mijn BH en maak hem open. Voorzichtig laat ik het ding van me af glijden en Jack trekt zijn boxer uit. Hij gaat vast onder de douche staan. Ik trek mijn onderbroek uit en ga er dan bij staan.
'En?' vraagt Jack. 'En wat?'. 'Vind je het nog steeds eng?'. Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Als ik met mijn rug naar je toe blijf staan, komt alles goed'. Jack lacht en slaat zijn armen om me heen. Hij drukt me zacht tegen zich aan. Ik sluit genietend mijn ogen als hij zachte kusjes plaatst in mijn nek. Ik vind dat we nog wel vaker samen mogen douchen.
Na het douchen, stappen we de cabine uit en ik sla een handdoek om me heen. 'Hoppa' zeg ik en Jack lacht, als hij de handdoek om zijn middel vouwt. 'Voor herhaling vatbaar?'. Ik grinnik en knik. 'Absoluut'.
Aangekleed en wel liggen Jack en ik op de bank. We zijn een film aan het kijken op tv. Ik lig met mijn hoofd op zijn borst en teken luchtig met mijn vinger rondjes erop. Dan opeens horen we twee stemmen, en verschijnen mam en Rebeca in de deuropening. Ik ga rechtop zitten en glimlach naar haar. 'Hey'.
'Hey' reageert ze vrolijk en duwt me aan de kant, waardoor ik tegen Jack aanknal en zij naast me komt te zitten. Er komt een zachte kreun uit Jack's mond. Rebeca grinnikt en kijkt naar ons. 'Jullie zijn echt cute'. Ik glimlach en ga goed zitten, wat fijner is en minder pijnlijk voor Jack. 'Dank je'.
'Zouden jullie het leuk vinden als jullie, Gaston en ik een keer wat gaan doen met zijn allen?'. Ik kijk Jack aan. Hij haalt zijn schouder op. 'Is dat niet raar? Jullie zijn alle drie leerlingen en ik ben verantwoordelijk voor jullie alle drie'. Ik rol met mijn ogen. 'Iedereen denkt dat je een vriend bent van de familie, dus zo raar is het niet. Daarbij zijn we geen kleine kinderen, dus we zijn echt wel verantwoordelijk voor onszelf'. 'Over jou kan je dat niet zeggen'. Ik kijk hem met een pokerface aan. Hij lacht en geeft me een kus op mijn wang. 'Awh' klinkt het van Rebeca's kant.
'Maar zijn jullie in?'. Ik knik en kijk naar Jack. 'Prima' zegt hij en Rebeca glimlacht. 'Je bent een goede docent'.
JE LEEST
You And Me
Teen FictionVerliefd zijn is leuk, toch? Die vlinders in je buik wanneer je aan diegene denkt, of diegene ziet... Genieten! Juist ja, als het op de goede persoon is. Helaas is dat bij Rayla Matthews niet zo. Zij wordt juist verliefd op iemand waar ze niet eens...