Rayla
Eenmaal bij Jack thuis tilt hij me uit de auto. Ik lig met mijn hoofd tegen zijn borst aan en moet moeite doen mijn ogen open te houden. 'Ga maar slapen' zegt Jack zacht. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik merk nog net dat Jack naar binnen gaat, en de trap op. Dan val ik in een diepe slaap.
Na een tijdje word ik wakker. Mijn telefoon ligt naast me op het nachtkastje, dus die pak ik op en kijk hoe laat het is. Het is half zes. Ik sla de dekens van me af en merk dat ik alleen maar ondergoed aan heb. Ik sta op en loop naar Jack's kast, waar ik een shirt uit haal en die aantrek. Met mijn telefoon loop ik naar beneden en tref Jack bij het kook eiland aan. Hij zit met zijn rug naar me toe en als ik dichterbij kom zie ik dat hij schrijft.
Ik leg mijn handen op zijn schouders. Jack legt zijn pen neer en glimlachend draait hij zijn hoofd. 'Lekker geslapen?'. Ik knik. 'Jep'. Jack staat op van zijn kruk en samen lopen we naar de woonkamer. Ik plof op de bank en Jack komt er naast zitten. 'Waarom is die Amanda terug eigenlijk?' vraag ik en ga tegen hem aan liggen. 'Ze is terug verhuist' antwoordt Jack en slaat zijn arm om me heen. 'Waarom is ze ooit verhuist?'. 'Ze ging dichterbij haar familie wonen met haar ouders'. 'Aha'.
'En jullie waren?'. 'Ze was mijn beste vriendin'. Ik knik. 'Aha'. 'Je bent toch niet jaloers?' vraagt hij en kijkt me aan. 'Waar zou ik jaloers op moeten zijn? Het is niet dat ze iets bij je heeft gedaan ofzo'. 'Nee dat weet ik, maar hoe je reageerde op haar toen ze de toiletten in kwam'. Ik haal mijn schouder op. 'Ik wilde gewoon met jou zijn en dan komt zij binnen'.
Jack grinnikt. 'Nu ben je met mij'. Ik knik en glimlach. 'Gelukkig wel'. Jack draait een beetje en drukt een kus op mijn lippen. Ik leg mijn hand op zijn wang en druk mijn lippen dichter tegen de zijne aan. Jack grinnikt en zoent me. Ik ga er in mee en hij bijt zacht op mijn lip. Als antwoord open ik mijn mond en dringt zijn tong mijn mond in.
Zonder de zoen te verbreken draait hij zo dat hij recht zit. Hij drukt me de kussens in en gaat boven me hangen. Zijn hand glijdt onder mijn shirt, en ondanks dat hij warm is, krijg ik overal kippenvel. 'Laten we naar boven gaan' fluistert Jack hees. Ik knik en we staan op, waarna we naar boven lopen.
Eenmaal in Jack zijn kamer doet hij de deur dicht en trekt zijn shirt uit. Met een glinstering in zijn ogen loopt hij op me af. Hij pakt de zoom van mijn shirt en trekt hem met een grijns over mijn hoofd. Ik druk mijn lippen op de zijne en Jack duwt me op het bed. Zijn handen glijden over mijn lichaam en als ik mijn vingers achter zijn broekrand haak, laten we ons even helemaal gaan.
Na een tijdje valt Jack naast me op bed en sluit zijn ogen. 'Ik ben moe' zegt hij en ademt wat snel. Ik glimlach. 'Nu al? Zo vermoeiend is het toch niet?'. Hij opent zijn ogen en kijkt me aan. 'Voor jou niet nee, jij ligt alleen maar. Ik moet hier al het werk doen'. Ik schiet in de lach. 'Arme man. Moet ik de volgende keer het werk gaan doen?'. Jack grijnst. 'Doe maar. Dan zie je dat je wel degelijk moe wordt ervan'. Ik steek mijn hand uit. 'Deal'. Jack pakt mijn hand en schudt hem. 'Deal'.
Ik stap uit bed en trek mijn onderbroek aan, met het shirt van Jack. Ik gooi een shirt naar Jack, die hem lachend opvangt. Ook hij stapt uit bed en kleedt zich aan. 'Hoe laat is het?' vraag ik en ga zitten op de grond. Jack pakt zijn telefoon. 'Zeven uur. Zullen we gaan eten?'. Ik knik en sta op.
Eenmaal beneden gaat Jack naar de keuken en pakt wat voedsel uit een keukenkastje. Hij begint met het eten en opeens krijg in een irritante pijn in mijn buik. 'Aah' zeg ik en leg mijn hand op mijn buik. Meteen draait Jack zich om. 'Wat is er?' vraagt hij en kijkt me onderzoekend aan. 'Niks ernstigs, ik herken de pijn'. Hij trekt een wenkbrauw op. 'Laten we het erop houden dat je de komende paar dagen veel eten voor me moet hebben. Ik word chagrijnig en wil veel eten'. 'Oh nee, ben je...?'. 'Ongesteld? Jep'. Jack zucht even. 'Daar gaat mijn geld'. Ik gniffel even en pak dan zijn telefoon.
Ik open WhatsApp en besluit Alice een appje te sturen.
U: Heeuuyyyy
Dan ga ik door zijn contacten en galerij. In zijn galerij kom ik een foto tegen die ik heb gemaakt. Ik besluit de foto op zijn instagram te zeggen. Gewoon, voor de fun
❤️💬➡️
78 likes
jack_wilde: Oke deze foto is gemaakt toen ik raar aan het doen was, en Jack keihard moest lachen. Het was namelijk zo dat ik een dekbed om me had gedaan en een zonnebril op, en toen ging ik dansen. Ik heb toen deze mooie foto gemaakt. Ik hou van Jack en ben blij met deze debiel als vriend❤️ xoxo Jack's vriendin.Ik grinnik en ga dan weer naar zijn galerij. Daar kom ik een foto tegen van Jack toen hij jong was, en een bril droeg. Ik geef een gilletje en kijk naar de foto. 'Wat is er?' vraagt Jack die mij heeft opgemerkt. 'Deze foto!'. Ik draai zijn telefoon om en Jack bekijkt de foto.
'Ten eerste sta je er heel goed op, ten tweede ben je hier heel knap en ten derde is die bril heel cute'. Jack kreunt en lacht. 'Doe die foto weg, die is erg!'. Ik schud mijn hoofd. 'Je bent echt gemeen'. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Duuhh. Heb je dat nu pas door?'.
JE LEEST
You And Me
Teen FictionVerliefd zijn is leuk, toch? Die vlinders in je buik wanneer je aan diegene denkt, of diegene ziet... Genieten! Juist ja, als het op de goede persoon is. Helaas is dat bij Rayla Matthews niet zo. Zij wordt juist verliefd op iemand waar ze niet eens...