Κεφάλαιο 4ο

98 12 0
                                    

Ο: Πριγκίπισσα;
Μ: Τόσο άλλαξα ; Γιατί με κοιτάς  έτσι ;
  Ο καημένος του ήρθε ξαφνικό...δεν τον κατηγορώ.....δεν με περιμένε.....όταν το επεξεργάστηκε και το κατάλαβε ήρθε και με αγκαλιασε σφιχτά .........πόσες αναμνήσεις.....
Ο: Πες μου μόνο πως θα κάτσουμε μαζί εδώ το βράδυ και τίποτα άλλο δεν θέλω....
Μ: Φυσικά και θα μείνω.......είσαι όλος δικός μου σήμερα και για 2 μέρες μόνο δικός μου ....
Ο: Ναι όμως πρέπει να πω στα παιδιά πως θα πάνε μόνοι τους βόλτα....
Μ: Να το πεις ...γιατί σήμερα θα δεις ταινία με την αδελφή σου που την έχεις παραμελημένη.....
Ο: Ότι θέλει η πριγκίπισσα Μου
  Είπε τονίζοντας το μου ....
Μετά από λίγο είχε πει στα αγόρια να βγουν μόνα τους είχε φτιάξει ποπ κορν και βλέπεμε ταινία αγκαλιά στο κρεβάτι του ..... βέβαια αυτός έβλεπε ταινία εγώ τον κοιτούσα ....όταν το κατάλαβε γύρισε και μου είπε :
Ο: Έχω κάτι ; Και με κοιτάς έτσι .....
Μ: Όχι απλά μου έλειψες πολύ.   Ήταν δύσκολο να σε αφήσω πίσω και ακόμα πιο δύσκολα ήταν να προσαρμοστώ εκεί ..... ευτυχώς βρήκα την Ιλιάννα και με βοήθησε ......
Ο:Σου υπόσχομαι πως δεν θα σε ξαναφήσω μόνη σου ποτέ ποτέ .....
Μ: και πως θα γίνει αυτό ...;;; Εγώ έφυγα από εδώ και εσύ μένεις εδώ ...δεν γίνεται Ορέστη....και το ξέρεις και αυτό που μου την δίνει είναι πως το ξέρω και εγώ πολύ καλά....
   Είχα είδη αρχίσει να κλαίω μέσα στην αγκαλιά του.....δεν ξέρω τι με έπιασε..... Μου λείπει...μου λείπει πολύ και τον θέλω πίσω στην ζωή μου ....
Ο: σσσσσ ηρέμησε μικρή μου όλα θα φτιάξουν..... Απλά να με εμπιστεύεσαι... Τίποτα άλλο δεν σου ζητώ....
  Εγώ απλά έγνεψα και χωθηκα πιο βαθιά στη ζέστη του αγκαλια.....
Μετά όταν ηρέμησα με ρωτάτε διαφορά......για το καινούργιο σπίτι, το καινούργιο σχολείο, τα παιδιά εκεί .....και άλλα τέτοια.....
Ο: και είσαι σίγουρη πως δεν του αρέσεις και εσύ ;
Του είπα και για το Νίκο ....ποτέ δεν του εκριψα τίποτα και δεν θα το κάνω τώρα .......που χρειάζομαι την συμβουλή του......
Μ:ναι είμαι σίγουρη ....αυτός είναι ο τοπ θεός του σχολείου έχει οποία θέλει και θα γυρίσει να κοιτάξει εμένα ? Δεν νομίζω απλώς μετά το γεγονός στην καφετέρια πήρα ψεύτικες ελπίδες.....
Ο: μην ακούω βλακείες....είσαι πανέμορφη......και εδώ που ήσουν σε θέλανε πολλά αγόρια.......άλλο που εσύ δεν ήθελες να κάνεις σχέση...
Μ: δεν ήθελα γιατί ποτέ κανένας δεν με ήθελε παραπάνω από μια βραδιά ....και το ξέρεις.... επίσης ξέρεις πως εγώ θέλω  να τελειώσω το σχολείο μου και να περάσω σε ένα καλό Πανεπιστήμιο...
Ο: ναι όμως θες ο Νίκος να είναι η πρώτη σου σχέση ; Έτσι δεν είναι ....
  Αφού μιλάγαμε για ώρα για τον Νίκο εγώ κουράστηκα και ήθελα να πέσω για ύπνο.....πήγα στην ντουλάπα του και άνοιξα το τελευταίο  από τα συρτάρια.....εκεί είχα πητσαμες και φόρμες μου .......τις εχει κρατήσει ακόμα ....τον γλυκό μου.....αφού ντυθηκα ξάπλωσα και χωθηκα στην αγκαλιά του.....πόσο καιρό έχω να κοιμηθώ τόσο ήρεμη........

Με την πρώτη ματιά Where stories live. Discover now