Πλευρα Μαργαριτας.
Κάτι μήνες μετά.
Ντριιιιιιιινννν
Ποιος είναι γιαμωτο μου μέσα στη νύχτα.
Μανος :Μαργαρίτα Μαργαρίτα ξυπνά ξυπνά γενναμε
Μ:τι Αλήθεια πως είναι φαΐ είναι καλά μείνε ψύχραιμος που είναι ευτυχία να μην αγχώνεσαι όλα καλά θα πάνε Απλά πες μου πού είστε και και και και και τι πρέπει να φέρω να πάρω και τον έχω μαζί μου τι να κάνω μήλα
Μάνος :Μπαστα ρε κουμπαρά και εγώ πατέρας θα γίνω αλλά δεν κλείνει με τόσο αγχωμένος.
Μ:Μάνο Σκάσε και απλά πάντα μου που είστε?
Μανος :στο μαιευτήριο θα σου στείλω τη διεύθυνση σε μήνυμα απλά η Φαιη σε θέλει και εσένα δίπλα της και θελω να ερθετε και εσείς. Μην αργήσετε παρακαλώ
Μ:πες της να μείνει δυνατή και να μην Αγχώνεται Σε δέκα λεπτά θα μαστε εκεί
Αμέσως ξύπνησα τον Νίκο ντυθήκαμε και φύγαμε για το μαιευτήριο άφησε ένα σημείωμα στους γονείς μου και στους γονείς της ότι θα αργήσουμε να γυρίσουμε και μπήκαμε στο αυτοκίνητο ανοιξε το GPS και επειδή ο Νίκος κοιμόταν αποφάσισαν να οδηγήσω εγώ καλά αυτό το παιδί σαν γουρούνι κοιμάται.
Σε λιγότερο από πέντε λεπτά ήμασταν ήδη απέξω από κει κι είχα πάθει ταραχή δεν ήξερα πως να συμπεριφερθώ τι να πω τι να κάνω αλλά πρέπει να σταθώ δυνατή για χάρη της Φαιης .
........
5 ώρες μετά
..........
Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος. ο γιατρός της Φαίης με αφήσανε είμαι και εγώ μέσα την ώρα του τοκετού και μαζί με τον Μάνο ήμουν εκεί και τις κράτησα το χέρι.
Φαινόταν τόσο χαρούμενη τόσο δυνατή και πραγματικά με το που είδε το μωρό της τα μάτια της έλαμπαν από ευτυχία. Αλλά μετά μόλις είδε το Μάνο να λιποθυμάει δίπλα της την έπιασε τρέμουλο και άρχισε να φωνάζει Οι νοσοκόμες της είπαν να ησυχάσει Και ότι απλά ήταν μία λιποθυμία πήραν το μωρό και την τοποθέτησαν στο δωμάτιό της στο διπλανό κρεβάτι έβαλαν τον Μάνο ο οποίος ακόμα δεν έχει συνέλθει τώρα κάθομαι μαζί της και συζητάμε Σε λίγο θα μας φέρουν εδώ το μωράκι τον Νίκο τον έστειλα στο σπίτι γιατί κοιμόταν όρθιος το γουρούνι αντί να χαρεί λιγάκι με τους φίλους μας κοιμόταν όρθιος.
YOU ARE READING
Με την πρώτη ματιά
Teen FictionΗ Μαργαρίτα μια κοπέλα 17 χρόνων μετακομίζει με τους γονείς της ... Τι θα γίνει όμως όταν θα ερθει πολύ κοντά με το αγόρι που της αρέσει ; Ποιος από το παρελθόν της θα είναι εκεί για να την συμβουλεύει και να την προσέχει; Αλλά και ποια θα είναι μα...