ΠΛΕΥΡΆ ΜΑΡΓΑΡΊΤΑΣ
Μ:Κάτσε τιιι ενοεις οταν λες αν θέλω να γίνω το κορίτσι σου;
Ν:εννοώ πως θέλω να είμαστε μαζί κανονικά και όχι μόνο για τα μάτια του κόσμου γιατί σε αγαπάω και δεν θέλω να σε χάσω από τη ζωή μου.
Μ:Νίκο μου και εγώ και εγώ σε αγαπάω και δεν θέλω να φύγεις από τη ζωή μου από την πρώτη στιγμή που σε είδα σε ερωτεύτηκα.
Μόλις τελείωσα επεσα μέσα στην αγκαλιά του αυτος με κρατούσε σφιχτά στην αγκαλιά του και εγώ δεν ήθελα να βγω ήταν τόσο ζεστά και γαλήνια νομίζω ότι ονειρεύομαι. Νομίζω πως δεν το ζω στην πραγματικότητα ολο αυτό .Ιλιάννα μου λέει να προσέχω γιατί θα με πληγώσει και μου λέει ότι δεν είναι από τα καλύτερα παιδιά και πως παίζει με τις κοπέλες . Εγώ όμως δεν το βλέπω αυτό. Εγώ βλέπω έναν άλλον Νίκο. έναν Νίκο διαφορετικό που θέλει να αλλάξει και θα προσπαθήσω να τον βοηθήσω σε αυτό. Επίσης θα προσπαθήσω να μην το χάσω από τη ζωή μου γιατί τον αγαπώ.
Ν:με κανείς τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου αυτή τη στιγμή. Είναι ένα όνειρο που πραγματοποιείται.
Μ:θέλω όμως να με πάρεις κάτι.
Ν:ότι θες για σένα Είμαι έτοιμος να κάνω τα πάντα οτιδήποτε Και να μου ζητήσεις
Μ:θέλω να μη με πληγώσεις. Λίγο καιρό πριν μετακομίσουμε είχα μία σχέση. Τον Κώστα τον αγαπούσα πάρα πολύ αλλά αυτός με παράτησε. Με παράτησε γιατί δεν ήμουν έτοιμη να συνεχίσουμε τη σχέση μας όπως αυτός ήθελε και με παράτησε . Εγω απο τοτε δεν ξανα εκανα αλλη σχέση γιατί φοβόμουν και φοβάμαι να πληγωθώ ξανά .
Ν:μην φοβάσαι δεν θα σε πιέσω ποτέ για τίποτα. Και σου δίνω το λόγο μου πως θα προσπαθήσω να είμαι κύριος με Κ κεφαλαίο. Πάει ο Νίκος ο παλιός δηλαδή που έπεσε και πλήγωνε ανθρώπους. Μαργαρίτα όταν είμαι μαζί σου με κάνεις να νιώθω όμορφα να νιώθω πώς είναι να αγαπάς καινα αγαπιεσαι . Να ξέρεις ότι δίπλα σου υπάρχουν άνθρωποι που μπορείς να τους εμπιστεύτεις . Είσαι ξεχωριστή από οταν αλλά κορίτσια. Όλες το μόνο που ήθελαν είναι μια βραδιά και να σου πω την αλήθεια δεν το περίμενα και έτσι και εγώ μετά άρχισα σιγά-σιγά να παίξω μαζί τους και να μην νιώθω και τύψεις. Αλλά με εσένα είναι διαφορετικά. Το νιώθω.
Δεν είπα τίποτα άλλο με έχει καλύψει Το μόνο που ήθελε να γευτώ τα χείλη του.
Το κατάλαβε και με μία μικρή κίνηση ένωσε τα μέτωπα μας και σιγά σιγά άρχισε να πλησιάζει τα χείλη του προς τα δικά μου τότε εγώ με μία απότομη κίνηση κόλλησαν τα χείλη μου επάνω στα δικατου και τότε ένιωσα το χρόνο να σταματά και μένα να αφήνομαι συναισθήματα χαράς και ευτυχίας που ένιωθα εκείνη τη στιγμή. Μετά από λίγο δάγκωσε μαλακά το κάτω χείλος μου. με αποτέλεσμα να πονέσω λίγο και να ανοίξω το στόμα μου και δεν έχασε χρόνο σιγά σιγά οι γλώσσες μας ενώθηκαν και άρχισαν να παίζουν το δικό τους παιχνίδι. Όπως ήμασταν αγκαλιά και χωρίς να διακόψει το φιλί μας δεν Ξάπλωσε στο κρεβάτι και έπεσε από πάνω μου και μετά από λίγο απομακρυνθήκαμε για να πάρουμε ανάσες χρειαζόμασταν και λίγο οξυγόνο . Με κοιτούσε μέσα στα μάτια και προσπαθούσε να ρυθμίσεις την αναπνοή του . Το ίδιο είναι και εγώ. Είχα χαθεί στο απέραντο γαλάζιο των ματιών του . Είναι απλά υπέροχος. Μετά από λίγο ξάπλωσε δίπλα μου ενω με το χερι του με εφερε κοντα του και με πήρε αγκαλιά . Τον κοιτούσα έντονα και το ίδιο έκανε και αυτός. Δεν κρατιόμουν και τον ξαναφιλισα. Ήθελα να γευτώ ξανά ατάκες τα χείλη.
ESTÁS LEYENDO
Με την πρώτη ματιά
Novela JuvenilΗ Μαργαρίτα μια κοπέλα 17 χρόνων μετακομίζει με τους γονείς της ... Τι θα γίνει όμως όταν θα ερθει πολύ κοντά με το αγόρι που της αρέσει ; Ποιος από το παρελθόν της θα είναι εκεί για να την συμβουλεύει και να την προσέχει; Αλλά και ποια θα είναι μα...