Κεφάλαιο 20

68 9 3
                                    

Πλευρα Νικου

Εδω και μιση ωρα ειμαι στο σπιτι . Εχει ερθει ο γιατρος και εχει κλειστει στο δοματειο μου μαζι με την Μαργαριτα .

Δεν ξερω γιατι φοβαμαι τοσο πολυ απο την ωρα που την ειδα . Η Μαργαριτα ειναι γεματη τραυματα , πληρες , γρατσουνιες . Αν πιασω στα χερια μου αυτον τον τυπο που την εφερε σε αυτη την κατασταση παραγματικα μονο νεκρο θα τον βαλουν απο τα χερια μου .

Οι γονεις της οταν την ειδαν κατερευσαν , οχι πως οι δικοι μου πηγαν πισω . Δεν ειναι και λιγο να βλεπεις το παιδι σου σε αυτη την κατασταση . Τωρα ειναι κατω και προσπαθει η Αννα να τους ηρεμησει .

Γ: Νικο παιδι μου ελα λιγο μεσα που σε θελω

εγω απλα εγνεψα και εκανα οτι μου ειπε ο κυριος Γιωργος ο οικογενειακος μας γιατρος . Μολις μπηκα στο δοματιο την ειδα να καθεταικουλουριασμενη πανω στο κρεβατι μου αγκαλια με ενα μαζιλαρι.

Γ :Σε παρακαλω μπορεις να της πεις πως δεν εχει να φοβατε τιποτα απο εμενα , γιατι απο την ωρα που ξυπνησε μου λεει να μεινω μακρια της .

Ν: Ναι κυριε Γιωργο . Θα μπορουσατε να κατευεται ναπειτε στους υπολυπους πως ειναι καλα και εχει ξυπνησει ?

Γ: Ναι αγορι μου αλλα η κοπελα δεν ειναι καθολου καλα και ισως χειαστει να νοσιλευθει .

Ν:Ευχαριστω πολυ

Γ :Επηδει πρεπει να φυγω οταν αστανθει καλητερα δωστεις αυτα τα χαπια και βοηθησε την να καθαρισει τις πληγες της

Ν: Ενταξει . Και παλι σας ευχαριστω πολυ

Οταν εφυγε ο γιατρος πηγα και εκατσα διπλα της

Ν :Δεν θελω να φοβασαι . Τωρα ειμαι εγω κοντα σου πριγκιπισσα .

Μ: Νικο . Θελω να ξερεις .

Ν: Δεν ειναι στιγμη να τασηζητησουμε αυτα .Θα μου τα πειςοταν ηρεμισεις . Ενταξει ? Προς το παρον παμε να καθαρισουμε τις πληγες σου με λιγο ζεστο νερο .

συκωθηκα απο το κρεβατι και της εδωσα το χερι μου . Σιγα σιγα συκωθηκε αλλα αμεσως πηγε να πεσει την κρατησα και την πηρα αγκαλια σε συλ νυφης

Ν :Ισως θα επρεπε να αφησουμε το περπατημα για μετα. Τωρα θα σε μεταφερω εγω .

Πλευρα Ορεστη

Ο: Σου ειχα πει να μην ξαναπλησιασεις τη Μαργαριτα αλλα δεν με ακουσες . Τωρα θα δεις τι παθαινει οποιος αγγιξει ξενα πραγματα .

Με την πρώτη ματιά Where stories live. Discover now