Κεφάλαιο 22

67 8 15
                                    

Το τραγούδι ασχέτως αλλά εγώ λατρεύω  little mix και ναι ακούω συνέχεια.  Καλή ανάγνωση. 😊😊

ΠΛΕΥΡΆ ΝΙΚΟΥ

Όταν την είδα να πέφτει τα έχασα. Αμέσως κάλεσαν ασθενοφόρο και φωναξα τους γονείς μου και τους γονεις της.

.......

.......

Είμαστε εδώ και 4 ώρες έξω από το χειρουργείο. Τι κάνουν τόσες ώρες . Δεν αντεχω αλλο .

Αν παθει κατι δεν θα το αντεξω , ειναι η ζωη μου, ειναι αυτη που μου εμαθε να ζω , να αγαπω , πριν μπει στη ζωη μου δεν ζουσα απλα ανεπνεα , μπηκε στη ζωη μου και μαζι της εφερε το φως , τα χρωματα και οτι καλο υπαρχει στον κοσμο , ημουν στο σκοταδι και με εβγαλε στο φως .

ειχα χαθει στις σκεψεις μου οταν ο Ορεστης με σκουντιξε και τοτε ειδα ενα γιατρο να ερχετε .

Ν:Γιατρε πειτε μας πως ειναι ? Ειναι καλα? Τι επαθε ?

Γ: Ειστε συγγενεις της μικρης ?

Ν: ναι ειμαι το αγορι της .

Γ:Οι γονεις της που ειναι πρεπει να τους ενημερωσω ?

Ο: Γιατρε ειναι στην καφετερια τους στηλαμε να ηρεμησουν λιγο πειτε σε εμενα ειμαι ο αδελφος της .

Γ: Ωραια , ειναι σε πολυ ασχημη κατασταση η λιποφιμια της οφηλεται σε καποια χτυπηματα στο κεφαλι αλλα εκτος απο αυτο η κοπελα εχει εσωτερικη αιμωραγια και επρεπε να χειρουργηθει επιγοντως . Τωρα εχω και καλα και κακα νεα να σας πω τι θελετε να ακουσετε ?

Ν : Γιατρε πειτε μας σας παρακαλω πολυ , μετα απο οσα εγιναν δεν αντεχω αλλο .

Γ: Ενταξει τα καλα νεα ειναι πως καταφεραμε και η κοπελα ξεπερασε τον κυνδινο αλλα....

αμεσως εγω με τον Ορεστη αγκαλιαστηκαμε και ειμαι σιγουρος πως ειναι το ιδιο χαρουμενος με εμενα ....αλλα κατσε αυτος εδω ειπε και ενα αλλα .

Ν: Καθηστε εσεις πριν λιγο ειπατε ενα αλλα ή εγώδεν άκουσα καλά?

Γ: οχι νεαρέ , ειπα ενα αλλά , μολις πηγαμε να την βγάλουμε απο το χειρουργίο η καπελα δυστιχως 'επεσε σε κομμα . Λιπαμε πολύ. Αν εχω κατι νεοτερο θα σας ενημερωσω .

ειπε και εφυγε , μας αφησε πισω σε κακα χαλια . Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΜΗΓΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΗΝ ΑΠΙΓΑΓΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΤΗΠΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑΕΠΕΣΕ ΣΕ ΚΟΜΜΑ . ΠΟΙΟΣ Η ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΘΩς ΑΝΘΡΩΠΟς ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ .

Με την πρώτη ματιά Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ