Κεφάλαιο 16

72 10 3
                                    

Έχει περάσει περίπου ένας μηνάς από τότε που εγώ και ο Νίκος μιλήσαμε ανοιχτά για τα συναισθήματα μας και πραγματικά κάθε μέρα είναι όλο και καλύτερα. Μαθαίνω πράγματα για αυτόν.  Του έχω πει τα περισσότερα από τα μυστικά μου και πραγματικά νιώθω τόσο πλήρης και ευτυχισμένη  διπλά σε αυτόν τον άνθρωπο . 

Η Ιλιαννα  τα έχει με τον Τάσο . ΝΑΙ ΝΑΙ το ξερό πως είναι τέλειο μέσα σε ένα μηνά εγώ και η κολλητή μου τα φτιάξαμε με τα αγόρια του τόσο πολύ θέλαμε . Βγαίνουμε όλοι μαζί σαν παρέα και περνάμε πολύ καλά όλοι μαζί .  Δεν τσακωνόμαστε , ούτε μαλώνουμε γιατί δεν μπορώ να του κρατήσω μούτρα πάνω από μια ώρα , λάθος πάνω από μίση ώρα , ψέματα πάνω από δυο ολόκληρα λεπτά .   Τον λατρεύω και πραγματικά όπως μου είπε και η Αννα προσπαθεί να εξαφανίσει όλα τα στοιχειά του παλιού του εαυτού και κάθε μέρα προσπαθεί να γίνει καλύτερος . Τον βοηθάω και εγώ πολύ και ο Τάσος σε αυτό το σημιο να πω πως και η Ιλιαννα προσπαθεί να κάνει τον βάτραχο της πρίγκιπα άλλα όχι με τόσο μεγάλη επιτυχία . Δεν γίνεσαι μέσα σε μια μέρα από player σε άνθρωπος .

Άλλα τώρα είναι  καιρός να επανέλθω στην πραγματικοτητα . Τώρα είμαι μαζί με τον Νίκο στο αυτοκίνητό του και πηγαίνουμε να πάρουμε τον Ορέστη από τα ΚΤΕΛ. ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ [ αυτό νομίζει η καημένη ας την προσγειώσει κάποιος το ξέρω είμαι πολύ κάκια άλλα θα δείτε τι εννοώ στο επόμενο κεφάλαιο  ] 

Μέτα από περίπου 10 λεπτά ειμασταν εκεί . Μόλις βγήκα από το αυτοκίνητο έπιασα το χέρι του Νίκου και ξεκινήσαμε να προχωράμε προς το εσωτερικό του κτιρίου . 

Αμέσως το μάτι μου έπεσε πάνω σε μια βαλίτσα που την αναγνώρισα αμέσως .

Αμέσως το μάτι μου έπεσε πάνω σε μια βαλίτσα που την αναγνώρισα αμέσως

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΗΡΘΕ ....ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΟΥ Ο ΑΔΕΛΦΟΥΛΗΣ ΜΟΥ   ........

Αμέσως έτρεξα επάνω του και τον αγκάλιασα τόσο σφιχτά που η πρώτη κουβέντα που που είπε  είναι 

Με την πρώτη ματιά Where stories live. Discover now