Θέλω να πω πως τα τραγούδια που βάζω δεν είναι σχετικά με το περιεχόμενο των κεφαλαίων γιατί βαριέμαι να κάτσω να το ψάξω για αυτό βάζω ότι μου έρχεται στο μυαλό.
Καλή διασκέδαση με το κεφάλαιο!!!
ΠΛΕΥΡΆ ΜΑΡΓΑΡΊΤΑΣ
Έχει περάσει περίπου 1 εβδομάδα από τότε που με πήραν τα αγόρια από την αποθήκη. Ο Κωστας και οι συνεργάτες του είναι φυλακή, οι πληγές μου αρχίζουν να επουλωνονται, η κοιλιά μου δεν με πονάει όπως πρώτα και ναι αύριο θα πάω ξανά σχολείο.
Το καλύτερο δεν σας το είπα. ......ΈΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΚΟΜΊΣΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΟΥ ΝΊΚΟΥ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟ. .......ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΜΕ ΔΎΟ ΟΡΌΦΟΥΣ ΚΑΙ .......ΕΓΏ ΜΈΝΩ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟΝ ΝΊΚΟ ΣΤΟ ΊΔΙΟ ΔΟΜΑΤΙΟ. ...
Ουφφ. ..είναι πραγματικά σαν να υλοποιείται ένα όνειρο . Εγώ με τον Νίκο να μένουν στο ίδιο σπίτι και γονείς μου να το ξέρουν και να συμφωνούμε και θα μείνουν και αυτοί μαζί μας είναι Είναι σαν ένα παραμύθι που δεν θέλω να τελειώσει. .
Η κάθε βράδυ με παίρνει αγκαλιά και μου λέει πως θα είναι πάντα εκεί για μένα να μη φοβάμαι και να πατάω γερά στα πόδια μου και εγώ αυτό κάνω Κλείνω τα μάτια μου και αφήνομαι στην αγκαλιά του .....
Ένα νέο που ίσως να μην το περίμενα είναι πως η Άννα και Ορέστης είναι μαζί Εγώ το ήξερα πως κατά βάθος ο μικρός έχει τσιμπηθεί με την Άννα αλλά δεν έλεγα κάτι νέο που βγήκε αληθινή. Και επειδή ώρα Στις φοβόταν να με αφήσει μόνη μου παρόλο που έχω τόσους σεκιούριτι και Μπράβος εδώ πέρα έχω και τον Νίκο να με αγαπάει και να με προσέχει ζήτησε από τους γονείς του να έκανε μεταγραφή σε ένα σχολείο εδώ στην Αθήνα και θα μείνει μαζί μου. Δεν είναι τέλειο.
Σήμερα είναι Κυριακή και θα φάμε όλοι μαζί και μετά θα πάμε με τα παιδιά μία βόλτα σε ένα πάρκο εδώ κοντά και θα γυρίσουμε νωρίς το σπίτι γιατί αύριο έχει σχολείο.
Η ώρα είναι ήδη μία και μισή περίπου ένα τέταρτο σερβίρετε το φαγητό στην τραπεζαρία Για αυτό είπα να πάω να κάνω ένα γρήγορο ντους και να ετοιμαστώ για να είμαι έτοιμη.
Βγαίνω και αφού κάνω ένα ελαφρύ βάψιμο στο απέναντι από την ντουλάπα μου για να δω τι θα βάλω . Και κάτι που δεν σας είπα έχω την ίδια ντουλάπα με τον Νίκο από τη μία πλευρά είναι τα ρούχα μου και από την άλλη τα δικά του είναι πραγματικά σαν είμαστε παντρεμένοι 10 χρόνια.Τελικά Μετά από πολύ σκέψη και αφού κοίταξε και το ρολόι μου το οποίο έλεγε ότι έχω αργήσει έβαλα αυτά:
BINABASA MO ANG
Με την πρώτη ματιά
Teen FictionΗ Μαργαρίτα μια κοπέλα 17 χρόνων μετακομίζει με τους γονείς της ... Τι θα γίνει όμως όταν θα ερθει πολύ κοντά με το αγόρι που της αρέσει ; Ποιος από το παρελθόν της θα είναι εκεί για να την συμβουλεύει και να την προσέχει; Αλλά και ποια θα είναι μα...