Δεν είμαι στο αυτοκίνητο και βάζει μπρος τη μηχανή προς έναν άγνωστο προορισμό για μένα δεν τολμώ να ρωτήσω πού πάμε έχω ιδρώσει τα χέρια μου τρέμουν και νομίζω πως το κατάλαβε Γιατί με την άκρη του ματιού μου τον βλέπω να με κοιτάει Αχ θα γίνω ρεζίλι Μαργαρίτα Σύνελθε τι σε έχει πιάσει ποτέ δεν έκανες έτσι...
Ν:είσαι καλά Φαίνεσαι κάπως χλωμή και νομίζω ότι τρέμεις. ..Μ:οχι Καλά είμαι απλά έχω αγχωθεί λίγο γιατί δεν έχω προλάβει να διαβάσω τόσο καλά και το αυριανό διαγώνισμα και ίσως να μη γράψω τόσο καλά.....
Ν:μην αγχώνεσαι θα γράψεις τέλεια.. Δεν σε φοβάμαι εσένα διαβάζεις πολύ και αυτό φαίνεται και σου υπόσχομαι πως θα σε γυρίσω νωρίς στο σπίτι και να προλάβεις να κάνεις μια επανάληψη
Μ:Ευχαριστώ πολύ. .. που με πας;
Ν: θα είσαι λίγο είναι λίγο μακριά αλλά αξίζει τον κόπο είναι πολύ ωραία Και σίγουρα θα αρέσει και σε σένα...
Μ:οκ .....Μετά δεν είπα τίποτα άλλο Απλά άνοιξα το ραδιόφωνο και έπεσα πάνω στο τραγούδι him and I ..... Νομίζω πως αυτό το τραγούδι περιγράφει τέλεια την κατάσταση..... Αν και δεν ξέρω τι θα γίνει σε λίγο ακούω το τραγούδι και σιγοτραγουδώ.... ο Νίκος θέλει τίποτα απλά με την άκρη του ματιού μου τον βλέπω μου ρίχνει κλεφτές ματιές δεν είναι τόσο κακός..... μετά από Περίπου 10 λεπτά φτάνουμε σε μία απομακρυσμένη παραλία πάνω στην άμμο υπάρχουν τραπεζάκια και δίπλα από τον δρόμο υπάρχει μία μικρή ταβέρνα. ..
Ν:φτάσαμε.... εδώ είναι νομίζω θα σου αρέσει έχει καλό φαγητό και Ηρεμία δεν έρχεται πολύς κόσμος...
Μ:ναι είναι πολύ ωραία εδώ νομίζω θα περάσουμε καλά...
Κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και ο Νίκος κάνει νόημα σε ένα σερβιτόρο φαίνεται να τον γνωρίζει και να του δείχνει ένα τραπέζι δίπλα σε ένα βράχο και μου λέει να προχωρήσω προς τα εκεί όταν φτάνουμε καθόμαστε και έρχεται το παιδί να μας πάρει παραγγελία έχω πάρει κιλά ότι πήρε ο Νίκος δεν ήξερα ότι έχει και τον εμπιστεύτηκα για πρώτη φορά Νομίζω πως δεν θα χάσω..... έκανε κρύο για ένα απαλό αεράκι το οποίο δημιουργούσε μικρά κύματα που έσκαγαν στην αμμουδιά......
ESTÁS LEYENDO
Με την πρώτη ματιά
Novela JuvenilΗ Μαργαρίτα μια κοπέλα 17 χρόνων μετακομίζει με τους γονείς της ... Τι θα γίνει όμως όταν θα ερθει πολύ κοντά με το αγόρι που της αρέσει ; Ποιος από το παρελθόν της θα είναι εκεί για να την συμβουλεύει και να την προσέχει; Αλλά και ποια θα είναι μα...