Μ:τι...τιιιιιιιι είπες μόλις τώρα;
Ν:τι είπα ότι οι γονείς μου θα σε συμπαθησουν. .
Μ:οχι αυτό το άλλο. .
Ν:μωρό μου
Αυτό ήθελα να της το πω εδώ και καιρό και. Να την κοιτάω μέσα στα πανέμορφα μάτια της
Ν:εεεεε ήρεμα δεν έγινε τίποτα απλά έκανα μια πρόβα να δω πως θα αντιδράσεις. ..μπροστά στους γονείς μου πρέπει να σου μιλάω γλυκά και να είναι ένας ντζεντλεμαν. ..
Αυτά τα ψέματα έβγαιναν με πολύ δυσκολία απ ότου στόμα μου αλλά δεν μπορούσα να την βλέπω εστι είχε χάσει το χρώμα της και ψιλό ετρεμε. ..
Μ:οκ απλός μου ήρθε κάπως απότομα όλο αυτό. ..
Ν:μην ανησυχείς όλα θα πάνε τέλεια. .το πιστεύω αυτό θα τα καταφέρουμε και θα περάσουμε πολύ καλά. ..
Μ:μακάρι. ....
Ν:μετα την δεξίωση θα πάμε εκείνη την βόλτα που λέγαμε;
Μ :ναι φυσικά και θα πάμε. ...αν φυσικά θέλεις και εσύ δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις
Ν:κοίτα την βόλτα θα την κάνουμε αλλά θέλω να σταματήσεις να έχεις τόσο χαμηλό επίπεδο αυτόεκτίμησης
Μ:θα προσπαθήσω δεν είναι και εύκολο. ..εδώ που ήρθαμε νιώθω της περισσότερες φορές βάρος και ας μην είμαι. ....νομίζω πως αυτό θα το συνηθίσω και θα αρχίσω να νιώθω πιο καλά με τον εαυτό μου και τους γύρω μου ...
Ν:μπράβο το κορίτσι μου . Εστι σε θέλω δυναμική! !!
Όση ώρα μιλούσε άκουγα αυτά που έλεγε με απόλυτη σιωπή και προσιλωση δεν έχει καθόλου αυτοεκτοιμηση και δεν είναι τόσο καλό αυτό. ...αλλά θα την βοηθήσω ....την αγαπώ τόσο πολύ. ...
Για την υπόλοιπη διαδρομή δεν μίλαγε κάνεις έτσι εγώ ακουμπήσα το κεφάλι μου πίσω στο κάθισμα για λίγα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια συγκεντρώθηκα στην οδήγηση. ..η Μαργαρίτα είχε πολύ στρες και φαίνονται αυτό για αυτό άνοιξα το ραδιόφωνο και έπεσα πάνω στο τραγούδι ' Puwer ' και φάνηκε να της άρεσε γιατί άρχισε να ψιλοτραγουδαει και να κουνάει το κεφάλι της στο ρυθμό της μουσικής. .....
Όταν φτάσαμε έξω από το κτήριο που γίνεται η δεξίωση πάρκαρα το αυτοκίνητο και γύρισα να την κοιτάζω είχε ζωγραφισμενο στο πρόσωπο την ένα που όμορφο χαμόγελο. ...και με κοιτούσε πρώτη. ..
Ν:έτοιμη;
Μ:ναι .
Ν:θέλω να κρατάς το χέρι μου και όταν δεν νιώθεις καλά απλά να με κρατάς σφιχτά και εγώ θα σου δίνω δύναμη. .οκ;
YOU ARE READING
Με την πρώτη ματιά
Teen FictionΗ Μαργαρίτα μια κοπέλα 17 χρόνων μετακομίζει με τους γονείς της ... Τι θα γίνει όμως όταν θα ερθει πολύ κοντά με το αγόρι που της αρέσει ; Ποιος από το παρελθόν της θα είναι εκεί για να την συμβουλεύει και να την προσέχει; Αλλά και ποια θα είναι μα...