Είναι τρελή , είναι θεότρελη . Ξεχάστε αυτό που σας είπα για την Αννα [ την αδελφή του Νίκου ] , με ξεσήκωσε καλά καλά και τώρα εγώ έχω μια διάθεση μέχρι το πάτωμα .
Γιατί ? Θα σας πω γιατί .
ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΚΥΡΙΑΚΉ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΙς ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΓΑΓΙΩΝ .
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΩ .
Α:Συγγνώμη για αυτό ρε Μαργαρίτα . Σου υπόσχομαι πως θα πάμε το Σάββατο για ψώνια που είναι τα μαγαζιά ανοιχτά και θα περάσουμε και τελεία
Μ:Καλά δεν πειράζει και τόσο πολύ
Ψέματα με πειράζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ άλλα δεν της το λέω γιατί την γνωρίζω μόνο 2 μέρες και αυτές όχι και ολόκληρες .
Α:Τι λες να πάμε για καφέ και να μου πεις τι παίζει με τον αδελφό μου γιατί με έχετε μπερδέψει κυριολεκτικά με την όλη κατάσταση που γίνεται μεταξύ σας χθες άλλα μου έλεγε και σήμερα άλλα είδα .
Μ : Οκ δεν έχω θέμα .
Αφού πήγαμε για καφέ τις τα είπα όλα , και όταν λέω όλα εννοώ ΟΛΑ . Πως ήρθα Αθηνά , πως γνώρισα τον Νίκοκαι όχι δεν της έκρυψα τίποτα της είπα όλη την αλήθεια από την αρχή μέχρι το τέλος .Είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό . Δεν την αδικώ .Δεν είναι και λίγο αυτό που άκουσε αλλά εμένα με προβληματίζει κάτι άλλο. Πώς μία κοπέλα που να ξέρω μόνο δύο μέρες μεσα σε λίγα λεπτά με έκανε να νιώσω τόσο οικεία και να ανοιχτώ και να της πω τα πάντα τα πάντα για μένα και για τον Νίκο. Αυτά τα ξέρει κανείς άλλος και τόσο από τον Ορέστη και την Ηλιάνα και τώρα και η Άννα .
Νόμιζα πως βρήκα μία καινούρια φίλη. Μία φίλη που θα είναι πιο κοντά μου Όσον αφορά το θέμα και κεφάλαιο Νίκος μου είπε ότι θα με βοηθήσει και θα προσπαθήσει να βοηθήσει και εκείνη τον αδερφό της σε αυτή την αλλαγή που κάνει.
Της ζήτησα και μου είπε πολλά πράγματα για τον Νίκο από το παρελθόν του πράγματα σοκαρίστηκα που πραγματικά δεν τα είχα μάθει θα νόμιζα πως ο Νίκος είναι αυτό το αγγελούδι που γνώρισα εγώ. Για να έχετε και εσείς μία ενημέρωση
Ανήκω στα 15 του έμπλεξε με κακές παρέες εξαιτίας μιας ' κοπέλας που είχε. Αυτή τον έμπλεξαν χειρότερα με ναρκωτικά όπλα και διάφορα τέτοια που ούτε να το ξεστομίσω δεν μπορώ. Μετά από πολλή προσπάθεια ο Νίκος ξέμπλεξε και όλοι τον βοήθησαν να επανέλθει στη ζωή του αλλά δεν του είχε μείνει απωθημένο και ναι το απωθημένο και προσπαθούσε να το ξεχάσει χρησιμοποιώντας ανθρώπους και καταστάσεις
BINABASA MO ANG
Με την πρώτη ματιά
Teen FictionΗ Μαργαρίτα μια κοπέλα 17 χρόνων μετακομίζει με τους γονείς της ... Τι θα γίνει όμως όταν θα ερθει πολύ κοντά με το αγόρι που της αρέσει ; Ποιος από το παρελθόν της θα είναι εκεί για να την συμβουλεύει και να την προσέχει; Αλλά και ποια θα είναι μα...