Πλευρα Μαργαριτας
Αμέσως μας γύρισε και ήταν αυτός από επάνω μου και αρχισε να φιλαει και να πιπιλαει το λαιμο μου
Ν:με κανείς τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου. Είσαι δική μου και μόνο δική μου και με αυτά εδώ τα μικρά σχέδιακια θα το ξέρουν όλοι.
Μ:Ωραία τότε δεν νομίζω να σε κατοχηρωσω και εγώ?
Φυσικά και δεν περίμενα να πάρω απάντηση και μας γύρισα και άρχισα να παίζω με την γλωσσά μου λίγο πιο κάτω από το αυτί του και του άφησα μια μικρή πιπιλια. Μετά άρχισα να κατευθύνω τα χερια μου προς την μπλούζα του και έτσι του την αφαίρεσα. Δεν πρόλαβα να κάνω άλλη κίνηση και βρισκόμουν εγώ από κάτω με τον Νίκο να μου αφαιρεί πανεύκολα τις πιτζάμες μου. Έτσι και εγώ του αφαίρεσα την φόρμα και πλέον ειμασταν και οι δύο με τα εσωρουχα. Με κοιτούσε μέσα στα μάτια και προσπαθούσε να καταλάβει τι αισθανόμουν.
Ν:είσαι εντάξει μωρό μου?
Εγώ απλά έγραψα και μετά επιτεθηκα στα χείλη του .
Ν:αν νιώθεις να πιέζει θέλω να μου το πεις και εγώ θα σταματήσω . Εντάξει?
Μ :οκ
Τότε με μία κίνηση μου αφαιρεσαι και το σουτιέν.
Και εδώ κάνω εγώ την ερώτηση πως αυτός σε δευτερόλεπτα το έκανε και εγώ τόσα χρόνια προσπαθώ και μια φορά με τη μία δεν τα έχω καταφέρει.
Λοιπόν που είχα μείνει?
Αααα ναι και μετά εγώ μια κίνηση να καληψω την γυμνια μου αλλά με σταμάτησε. Και κατευθύνθηκε προς το αυτί μου.
Ν:δεν χρειάζεται να με ντρεπετε μωρό μου εμένα.
Εγώ έγνεψα και στα επόμενα λεπτά είχαμε μην είναι και οι δύο γυμνή.
Νομίζω πως έχω γίνει κατακόκκινη από την ντροπή μου αλλά μου αρέσει κιόλας.
Ν:είσαι ακόμα πιο όμορφη όταν κοκκινιζεις, στο έχω πει αυτό ποτέ?
Μ :οχι αλλά για να το λες κάτι θα έχεις στο μυαλο σου .
Ν:πολλά μωράκι μου.
Δεν εργασίας και μετά από λίγο μπήκε μέσα δύναμη μέσα μου .
( τι γράφω Παναγία μου και τρέμουν τα χερακια μου .Κοίτα τι γίνεται. Μαρια για εσένα γίνονται όλα. )
Στην αρχή πονούσα πολύ αλλά δεν έδωσα σημασία στη συνέχεια όλα έγιναν πιο μαλακά και το απολαύσαμε και οι δύο μας πάρα πολύ.
BẠN ĐANG ĐỌC
Με την πρώτη ματιά
Teen FictionΗ Μαργαρίτα μια κοπέλα 17 χρόνων μετακομίζει με τους γονείς της ... Τι θα γίνει όμως όταν θα ερθει πολύ κοντά με το αγόρι που της αρέσει ; Ποιος από το παρελθόν της θα είναι εκεί για να την συμβουλεύει και να την προσέχει; Αλλά και ποια θα είναι μα...