Ahh. Zase ten budík. Ale pozor! Dneska to je můj první den školy na střední! Těším se až potkám ty nové kluky a doufám, že super holky.
Vstala jsem a ustlala si postel (btw nedělám to každý den jen dneska protože je první den školy na střední a já mám prostě happy náladu).
Šla jsem dolů, kde mě mamka pozdravila a na stole jsem měla snídani. Posnídala jsem, oblíkla jsem se , taky jsem se namalovala a vyžehlila si vlasy. Do školy jsem si vzala Nike batoh protože ten se mi nosí líp než když musím nosit v ruce kabelku.
Když mě mamka dovezla ke škole, vystoupila jsem. Některé holky vypadaly v pohodě.
Jo jinak, abych se vám líp představila, jmenuji se Elisabeth a je mi 16. Ráda pomáhám lidem a snažím se k ním být milá. Nemám ráda kluky, kteří chtějí holku jenom do postele a myslí si o sobě bůh ví co. Na holkách to samé. Prostě holky jsou tak akorát falešné kamarádky, nic jiného. Samozřejmě, jak které. Důležité je neházet všechny lidi do jednoho pytle, to si zapamatujte!
Když jsem šla, docela hodně lidí na mě tak divně pokukovalo, nevím, co na mě bylo, ale neřešila jsem to, asi to bylo tím, že jsem tu celkově nová mezi novými lidmi.
Když jsem se dostala ke skříňce zjistila jsem, že je na pin. Pin jsem zkoušela několikrát, ale nešlo to. Najednou ke mně přišel takový pěkný obyčejný kluk a řekl mi
: nechceš náhodou pomoct? Usmál se. Jasně, že můžeš, budu ráda.
Skříňka se mu podařila otevřít.
Jinak já jsem Justin ty? Ehm Elisabeth.Justin: těší mě. Mezitím se trošku zasmál. Doufám, že skříňka půjde příště otevřít. Už musím na hodinu tak ahoj. Ahoj.
Když jsem došla do třídy sedla jsem si do prázdné lavice. Ve škole jsme měli nějaké „buzny", když to tak řeknu doslova a taky nějaké holky, které vypadali docela namyšleně, ale když je neznám tak je nemůžu soudit, že.
Za mnou seděla holka, která vypadala, že je ze všech nejvíc v pohodě, tak jsem se na ni otočila a pozdravila jsem ji a představila se. Tohle mi problém nikdy nedělalo, naštěstí.
Ahoj já jsem Elisabeth ty? Eee Veronica ahoj.Jak se ti líbí zatím na škole?
Joo dobrý až na nějaký kluky a holky.
Mám to stejně.
Povídali jsme si do té doby než zazvonilo a potom začala první hodina.
Ty 3 hodiny co jsme byly ve škole byly super protože jsme si jenom říkali, co se za ten celý rok naučíme a nějaké ty informace, jak to tady chodí. Škola se mi obecně líbila. Nebyly tu tak hrozní učitelé (teda aspoň ze začátku), obědy neměli špatné..... eee.... Teda na první den a i to vybavení bylo super. Takže celý první školní den byl v pořádku.
Když jsem se vrátila domů a otevřela dveře skákal mi po noze pes, který se jmenuje Ťapka a je to náš pes, aby jste věděli. S radostí jsem ho přivítala a šla do svého pokoje. Tam jsem odložila svůj batoh a lehla do postele a koukla se do mobilu.......
První díl je tu❤ doufám že vás aspoň trošku bavil🌹 a taky doufám že vás bude bavit nadále✨
Vaše Elisabeth🥀
ČTEŠ
first kisses (CZ)
RomancePrvní rok na střední škole, poznávání nových kluků, elita středoškoláků? Elisabeth, která má 16 roků jde do prvního ročníku mezi nové lidi a mezitím i zjistí, co kluci opravdu dokážou a jak důležité je si vybrat kluka s kterým bude ve vztahu dooprav...