Kapitola 13 <3

2K 52 18
                                    

Znovu mě čeká celý týden ve škole, plno učení a povinností, ale musím to brát tak, že to uteče jako voda a já budu mít zase víkend na užívání. Musím říct, že na střední školu jsem si za tu dobu už zvykla. Sice furt nemám extra plno kamarádů, ale Justin očividně nějaký zájem o mě má, což jsem ráda, protože se mi už od začátku líbil, to možná šlo i poznat, občas. Pousmála jsem se. Do toho se vrátil Harry do kterého jsem byla zamilovaná a na to, že jsme v půlce školního roku, tak se toho událo dost.

Musím říct, že se mi dneska do školy vstávalo líp než kdykoliv jindy a byla jsem až překvapená. Udělala jsem si snídani, výjimečně jsem si vyžehlila vlasy a nachystala se. Venku dneska byla celkem zima, tak jsem si na sebe hodila můj oblíbený černý svetr a šla do školy. Vzala jsem to pěšky protože procházka po ránu se vždycky hodí a není na škodu. Když jsem přišla do školy, hned jsem potkala Harryho, který se na mě pousmál a já jako hodná duše mu úsměv opětovala. Nějak jsem si toho dál nevšímala a šla do třídy. Sedla jsem si na své místo, pozdravila jsem Veronicu s kterou jsem kecala do té doby než zazvonilo. První hodina začala a učitel už 5 minut nepřišel do třídy.  Nevěděli jsme co se děje, nebo spíš já nevěděla, co se děje. Ostatní si povídali a ani si toho nevšimli. Nakonec po dalších 2 minutách jsem viděla jak se začíná hýbat klika a začali se otevírat dveře. Do třídy vešel pan učitel, ale taky i naše zástupkyně školy. Všichni ve třídě začali mlčet a byli stejně zvědavý jako já. 

Zástupkyně: Dobrý den, milí žáci. Jelikož jste ještě za svůj první ročník neměli žádný výlet ani jste nebyli na pár dnů ze svou školou mimo školu, tak jsme vám naplánovali 5 dnů v jedné chalupě u lesa, kde budete celý první ročník.

Ve třídě začali všichni jásat a byli nadšení, že pojedeme mimo školu.

Bohužel musím ale ještě připomenout, že s vámi jede i celý druhý ročník. Ano, bude vás tam hodně, ale všimli jsme si a následně jednali, protože jsme si všimli, že se ještě moc neznáte a přece jsou jenom o rok starší, proto si myslím, že vám 5 dnů s druhým ročníkem určitě prospěje a aspoň se více seznámíte. 

Všichni to brali tak v pohodě, nikomu to nevadilo a některé holky dokonce byly rády, že tam budou druháci. Jak jsem to brala já? Dost jsem hleděla. Děsila mě představa, že tam budu s Justinem a dokonce i s Harrym, oba dva jsou totiž ve druháku.

Taky vám chci říct, že se jede už tuto středu, peníze vybereme po tom, co přijedete a budete zase chodit normálně do školy. Taky nezapomeňte na plavky, má být ještě horko a bude tam bazén. To už vám řekne tady pan učitel. Užijte si to a doufám, že si najdete nové kamarády! Na shledanou.

Cože? Už tuto středu? Hned jsem klepala na rameno Veronice, ta byla celá překvapená a těšila se. 

V: vidíš to? Super ne? Dokonce bazén a koupáníčko. Ber to pozitivně, pořádně si užijeme. Hodila na mě takový ten balící obličej.

Možná jo, možná bych to měla brát taky tak , ale i tak, je to nečekaný a budu tam přece jen 5 dní se všemi, v kuse, furt. No nic, Elisabeth, ber to pozitivně, užiješ si to. Říkala jsem si pro sebe.

E: Možná ano, máš pravdu.

Zdravím všechny u další chtěné kapitoly! Konečně je tady. Dlouho jsem přemýšlela kam bych chtěla tenhle příběh vést a už to mám vymyšlené. Jenom bych vám chtěla říct, že teprve teď začíná být všechno napínavé a doufám, že se těšíte na další kapitolu! Bude to ještě napínavé! Taky vám chci říct, že tahle kapitola je delší než minulá. Tak zase příště. Vaše Elisabeth<3

first kisses (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat