Kapitola 4👀

2.5K 58 0
                                    

Byla jsem fakt neskutečně naštvaná. Rozhodla jsem se že se otočím a půjdu protože bych to s takovými lidmi nezvládla. To si fakt myslí že si můžou říkat jen tak že mám dobrou prdel? Že se nestydí. A ten Justin mě taky pěkně zklamal ~říkala jsem si v hlavě~. Když jsem přišla domů, hned na mě začal řvát můj bratr John který chodí do druháku a bude mu 17. Takže je starší než já. John: seegraa budu tu mít v sobotu party takže můžeš tu zůstat nebo jít k někomu spát. Budou tu kluci s elity a ještě nějací borci a holky. Kluci s Elity? To mi teď chcete říct že u mě doma bude ta nechutná Elita? A Justin? Který mě tak zklamal? Oddychla jsem si. No dobře. Co mám dělat. Další den jsem vstala. Byl zrovna pátek takže jsem věděla že tu party budu muset přežít. První hodinu jsem měla s Justinem což mě děsilo. Učitelé chtěli aby jsme si sedli tak jak jsme seděli minule a já bohužel s ním sedím vzadu. Sedla jsem si do lavice kde už seděl i Justin. Pozdravil mě a já jsem ho pozdravila taky ale jiným tónem než on. Justin už hned od té doby co mi řekl jenom "ahoj" poznal že se mnou něco je a že něco asi udělal. V hodině mi dokonce napsal na papírek co mi je a nenápadně mi to dal. Jenom jsem si to přečetla a vrátila mu papírek a řekla jsem: chci se soustředit na učení. Když zazvonilo hned jsem šla za Veronicou s kterou jsem zrovna měla hodinu. Ty se nebavíš s Justinem? Ne nebavím. Nebo já nevím.. mrzí mě že se baví s němi. Však se na ně koukni ~Veronica se koukla~. Prostě jsou úplně jiní než Justin. Nebo aspoň jsem si to myslela. S Veronicou jsme to dál neřešili.
__________________________________
Ahooj😅 Dnešní kapitola je nic moc ale uvidíme příště🤨 Tak zatím papaa. Vaše Elisabeth

first kisses (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat