Kapitola 6🎬

2.4K 62 2
                                    

Než začneme. Chtěla bych poděkovat jedné hodné holčině. Díky ní jsem zjistila že tato knížka má smysl a že to není kravina. Chtěla bych jí tuto kapitolu věnovat! ~macanzie1~
Všichni se koukněte na její knížky. A ještě jednou. Děkuji💕 Užij si tvoji kapitolku

Když jsme vyšli s kavárny, kluci s elity tam už naštěstí nebyli.

Jelikož zítra bude ta párty, tak mě jen tak napadlo, že by Veronica mohla u nás přespat, když ta párty bude rovnou u nás. Ještě, že máme rodinný dům jinak by se z toho sousedé asi zbláznili, coz i tak. Zasmála jsem se.

Jelikož moje mamka už byla pryč s taťkou (btw jeli na dovolenou), tak jsem musela mamce napsat zprávu jestli u nás může Veronica přespat. Popravdě jsem měla celkem strach, jak bude reagovat můj brother, ale bylo mi to jedno. Nemá moc rád když u mě někdo spí. Ale co, ať si říká co chce.

S Veronicou jsme šli do parku si sednout na lavičku a nachvilku pokecat než mi odepíše mamka na zprávu. Po asi 10 minutách mamka konečně odepsala. Veronica k nám mohla tak jsme se hned rozhodli, že půjdeme k Veronice vybrat oblečení na párty a věci na přespání.

Když už Veronica měla všechno nachystané, rozhodli jsme se jít teda k nám. Když jsem otevírala dveře, hned jsem uviděla procházet Johna tak jsem mu řekla, že dneska u nás spí Veronica kvůli té párty. John se na mě koukl s otevřenou pusou a řekl: počkej ty a párty? Popravdě jsem myslel že půjdeš spát k Veronice a ani nevylezeš s baráku. Zasmál se a ušklíbl se. Odpověděla jsem jenom ironicky „hahaha" a s Veronicou jsme šli do pokoje.

Abych se ještě vyjádřila ohledně párty. Vždycky jsem byla takový to „slušný dítě". Můj bratr byl opak. Nikdy jsem neměla ráda kouření, fetování, chození po párty a chlastání. Bylo to vždycky mimo mě. Kamarádky už zkoušeli spolu alkohol v 15cti jen já jediná jsem ten alkohol s němi nepila. Prostě jsem to neměla ráda, ale teď bych to chtěla změnit. Doteď jsem byla takový to dítě, které by se s nikým nelíbalo a vůbec jsem neměla odvahu se s někým vyspat. Ale chci to změnit. Chci ochutnat alkohol. Chci už mít konečně nějakýho kluka a nebýt pořád tak posraná. Ale s cigaretami to zůstane vždycky při starém. Kouření nemám ráda doteď a ani nikdy bych si cigaretu do pusy nestrčila. Ale děvkou se stát fakt nechci. Ale chápete mě, ne? Prostě jednoduše chci být tou „pravou puberťačkou".

V pokoji s Veronicou jsme si pouštěli jen písničky, projížděli jsme si nějaké kluky na facebooku a reagovali na to, jak vypadají a takové ty kraviny, které dělají každé teenagerky.

Když jsme se ráno probudili, šli jsme si udělat snídani, nějak se upravit a známe to. Najednou mi cinkl mobil a došla mi nějaká zpráva. Vůbec jsem nevěděla, kdo by to mohl být protože nejčastěji si píšu jenom s Veronicou ale ta je u mě. Když se kouknu na mobil hned Veronice řeknu, že mi napsal Justin. Veronica hned vyskočí s postele a začne vyšilovat, co napsal. Jde vidět, že ta elita je pro ni jako „to nejlepší". Justin mi napsal, jestli ta dnešní párty platí. Řekla jsem Veronice.
Veronica hned vykřikla „Ano platí! Napiš mu to hned" Nic jiného mi taky nezbývalo protože kdybych to nenapsala tak by se asi Veronica zhroutila nebo ja nevim.

A je to tu. Den uběhl jako voda a zachvilku začíná párty. Všechno John přichystal. Tolik alkoholu, limonád, všeho možného. Dokonce i několik krabiček cigaret.

Když začali přicházet lidi, šli jsme si sednou na židle, aby jsme viděli kdo přichází a zároveň, aby si nás kluci (elita) všimla. Popravdě. Začala jsem být dost nervózní ale Veronica byla naopak úplně happy a měla takový úsměv na tváři, který jsem u ní neviděla dlouho.

Asi po 10 minutách jsem viděla, jak už vchází dovnitř. Začala jsem být neskutečně nervózní. Joo já vím. Říkala jsem elita bože, jsou to debilové ale ten Justin byl tak moc pěknej a sexy, že to prostě nešlo. Šlo vidět že nás vyhlíželi, no a najednou nás uviděli.
__________________________
Taak. Dnešní kapitolka je podle mě bomba. Doufám že se vám líbí. Už mám přes 80 přečtení takže vám chci neskutečně poděkovat. Pro některé je to málo, pro mě je to dost. Musíme si přece vážit maličkostí. Vaše Elisabeth

first kisses (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat