Když skončila škola s Veronicou jsme se rozhodli, že půjdeme do kavárny na kafe. První jsme šli domů si zanést batohy.
Když jsem došla domů, šla jsem do pokojíčku a řvala na mamku že jdu s Veronicou na kafe no a kdo by to kolem mě neprošel a nepřipoměl mi tu párty v sobotu. Jasně, že John. Pořád jsem si nemohla uvědomit, že už zítra bude ta podělaná párty. No každopádně potom jsem na sebe hodila jen nějaké riflové kraťase, nějaké volnější tričko a takovej tenkej svetřík a vyšla jsem z baráku. Šla jsem do parku protože jsme tam měli sraz s Veronicou.
Když Veronica došla tak jsme se rozhodli jít do kavárny. Když už jsme se blížili ke kavárně koho by jsme tam nepotkali. Hádejte. No jasně, že „elitu".
Heej koukej kdo tam je? Řekla Veronica. No vidím. Oni jsou snad všude.
Veronica hrozně ujíždí po tom Lukášovi a šlo na ní poznat, jak moc se jí líbí. Nad vším jsem jen odfrkla a šla dál.Když jsme přicházeli do kavárny viděla jsem jenom, jak si o nás povídají a očumují nás. Popravdě toto nemám moc ráda. Je to hrozně nepříjemný.
Seděli jsme, popíjeli kafe a z ničeho nic vidím, jak jde Justin směrem k nám. Začala jsem být celkem nervózní. Ani nevím proč. Hej Elisabeth, pojď nachvilku ven. Teď. Řekl bez uvažování Justin. Abych řekla pravdu, byla jsem překvapená a neskutečně mě zajímalo, co zrovna po mně chce. Veronica ale měla naopak úsměv na tváři a říkala ať jdu, že ji potom všechno povím. Nic jiného mi ani nezbývalo.
Vylezla jsem ven z kavárny a Justin stál několik metrů od svých kamarádů.
Rozhodla jsem se, že za ním teda půjdu. Co po mně chceš? Řekla jsem vážně.
Justin: Okej, klídek. Uklidníme se. Hele chtěl jsem ti jen říct. Nevím, co jsem ti udělal ale omlouvám se. Jde poznat, že jsi na mě nasraná takže tady máš omluvu. Byl bych rád, kdyby jsi byla na párty u Johna. Rádi vás s klukama uvidíme. Vem i tu svou kámošku Veronicu. Dobře? Tak jo domluveno. Čus.Joo takže dobrý. Stála jsem na místě, jak kámen a nemohla jsem uvěřit že Justin, ano Justin s elity se mi omluvil a ještě k tomu chce, abych byla na párty i s Veronicou. Popravdě jsem teda myslela, že budu večer u Veronicy ale i tak by jsme šli na tu párty, protože ji už nějakou tu dobu znám a vím, že by tam chtěla. Nemohla jsem mu ani říct jestli jo nebo ne. Prostě si řekl svoje a odešel, ale co by jsme od kluků čekali, že?
Přišla jsem zpátky do kavárny a začala všechno vykládat Veronice. Její reakce byla neuvěřitelná. Byla tak šťastná že nás kluci s elity chcou vidět na párty. Já jsem to zas tak moc nebrala, ale když si uvědomím, že to jsou kluci, kteří jsou nejhezčí ze školy a chcou nás vidět na párty, tak jsem se musela trochu unést no. Pousmála jsem se nad tím.
________________________________
Ahooj. Venku je 5 kapitola. Je to moje zatím nejdelší🙊 Doufám že se vám líbí. Zatiim❤
ČTEŠ
first kisses (CZ)
RomantizmPrvní rok na střední škole, poznávání nových kluků, elita středoškoláků? Elisabeth, která má 16 roků jde do prvního ročníku mezi nové lidi a mezitím i zjistí, co kluci opravdu dokážou a jak důležité je si vybrat kluka s kterým bude ve vztahu dooprav...