Kapitola 3🌚

3K 66 3
                                    

Hodina s Justinem byla super. Někdy jsme se smáli, že nás i učitelka napomenula.

Když poslední hodinu zazvonilo, šla jsem za Veronicou, která mě čekala u skříněk. Šla jsem za ní, přivítali jsme se a když jsme vyšli ze školy, viděla jsem ho.

Jinak asi jste už poznali, že se hodně bavím s Veronicou. Je to jediná rozumná holka.
No každopádně pokračujeme dál.

Byl tam s nějakou partou kluků. Na pohled kluci nevypadali v pohodě, jako Justin. Vůbec se mi to nelíbilo, jen mě zajímalo, co zrovna Justin dělá mezi něma. Popravdě jsem si myslela, že je takový ten slušný kluk, který se spíš takovým klukům vyhýbá.

Veronicoo co je ta parta kluků? To není parta. Říkají si Elita. To nevíš, že Justin patří taky do Elity? Říká se, že kluci s Elity nesmí chodit s holkama z prváku, jenom s druháku a víc. A to jsou tak pěkní kluci, že? Mně se hrozně líbí Lukáš.. ale jsem v prváku a stejnak vím, že bych neměla šanci. Taky se říká, že když někdo, kdo není s Elity udělá člověku, který naopak s Elity je, tak od kluků s Elity dostane přes držku. Doufám že ses v tom nezamotala ale jinak ti to nevysvětlím. Nechceš jít za něma? Pojď. Eee.. Ne Veronico to není dobrý nápad. „Ježiiš pojď" vzala mě za ruku a táhla ke klukům. Teda k Elitě.. Když jsme za němi šli, Justin si všiml že jdeme směrem k nim. Slyšela jsem od nějakého kluka, jak řekl. "Pozor.. holky  z prváku už jdou:D" A jeden kluk dodal "Tvl tož to ne..:D" Když jsem toto zaslechla měla jsem sto chutí přijít k tomu klukovi a rozbít mu držku. Oboum, ale vzpomněla jsem si, že pravidla Elity říkájí něco jiného a na to, abych potom dostala od všech kluků, to asi fakt nechci..

Veronica "Ahoj kluci. Já jsem Veronica a tohle jee.." Najednou řekl Justin "Elisabeth já vím". Nějakej kluk řekl "tvl.. ta má ale prdel" Teď už jsem byla ale vážně naštvaná. Takže hele.. Ta prdel není tvoje a nikdy nebude. Opovaž se na moji prdel někdy šáhnout a ta ruka ti odpadne. To jseš fakt tak nechutně slizkej. Získala jsme si pozornost skoro od celé školy. Všichni akorát čekali co řekne ten klučina a hodně lidí koukalo že jsem měla koule mu to říct. Obvykle si na Elitu nikdo tak nevyskakuje protože se bojí ale já taková nejsem. Nic si nenechám líbit. Když jsem to dořekla, kluk jenom čuměl a neměl co říct. Veronica se na mě koukala s otevřenou pusou protože nevěděla, že toto dokážu. Naopak jsem ale viděla Justina který se na mě ušklíbl a olízl si ret protože se mu to očividně asi líbilo. Ale mě to bylo jedno. Už tak mě celkem zklamal. Myslela jsem si, že to je normální obyčejný kluk a né kluk který se stýká s takovými úchyli.
_____________________________________
Ahooj tady Elisabeth. Další kapitolka. Doufám že líbí. U další papá🙈

first kisses (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat