Když přicházeli k nám říkala jsem si v hlavě jenom „a je to tu".
Překvapilo mě, že k nám přišel jenom Lukáš a Justin, zbytek kluků šlo někam pryč. Ale tak asi co čekat. Když za náma došli, Lukáš začal mluvit s Veronicou a někam se vydali, asi na pití, ale v tu chvíli jsem si neuvědomila, že jsem tam jenom s Justinem. SAMA.
Justin: vidím že jsme tu zůstali sami. Ušklíbl se. Nechceš něco na pití?
~Ach teď přišel ten čas na pití a jelikož já alkohol neměla a jediné co tu bylo tak byly limonády~
Já: Emm.. víš co já si dám pomerančovou limonádu, řekla jsem a připadala jsem si trapně protože přece je to párty a řekněte mi, kdo na párty pije limonády??
Justin se ušklíbl a trošku zasmál ale nic k tomu neřekl a šel pro pití.
~Jj.. pro začátek moc dobrý Elisabeth. Udělej ze sebou něco~
Justin přišel a měl limonádu a flašku vodky. Zrovna přišel i Lukáš s Veronicou. Oba dva byli vysmátí a šlo poznat, že už jim alkohol proudí v žilách. A teď přišel ten čas.. Justin začal otevírat flašku s vodkou a začal nám lít. Měla jsem trošku strach protože jsem prostě v sobě alkohol neměla a vím, že dneska ho málo mít v sobě nebudu, že. Cinkli jsme si a Justin prohlásil: na krásné prvačky.
Popravdě, když toto vyslovil, udělal se mi velký úsměv na tváři. Ani nevím proč, neptejte se.Všichni do sebe hodili panáka jen já debilně čuměla a modlila se, aby mi to chutnalo a abych to přežila. Dělám, jak kdybych alkohol pila úplně poprvé ale je normální mít strach, nebo snad ne?
Když už všichni položili panáky, já jsem ho teprve do sebe šoupla. Ne, že by mi to chutnalo, ale nebylo to chuťově špatné, jen to bylo na mě celkem silné.Všichni odešli tancovat a tak i Justin se mě zeptal jestli si nechci jít zatančit. Ráda jsem šla, začali jsme všichni tančit a po nějakých 15 minutách jsme byli úplně vyčerpání. Rozhodli jsme si jít sednout a Lukáš naléval druhého panáka. Musím říct, čím víc panáků, tím víc jsem si to užívala a začala si zvykat na alkohol.
Najednou začala hrát pomalá písnička. Jo párty a pomalé písničky? To existuje? Můj bratr očividně chtěl, aby jsme si odpočinuli ale toto dělá na každé párty kterou udělá, měla jsem s tím počítat. Lukáš šel tančit s Veronicou a když jsem se na ně tak koukala tak jsem nemohla uvěřit jak Veronica musí být šťastná. Co víc si přát než vidět svojí nejlepší kamarádku šťastnou.
Justin mě o tanec požádal a já to přijala. Začali jsme tancovat, nemohla jsem uvěřit, že tančím ploužák s pěkným klukem. Justin si mě přitáhl víc k sobě a já měla šanci se o něho opřít. Po chvilce ale něco vyslovil.
Víš Elisabeth, jsi pěkná holka a už od té doby co jsi přišla do školy ses mi líbila. Nemohla jsem uvěřit, že něco takového vyslovil. Nemohla jsem tomu uvěřit, já a líbit se mu? To ne. V tu dobu jsem se na něho musela kouknout. Jeho krásné oči se na mě koukali.
Najednou přestala hrát i písnička a my tam pořád stáli a koukali se na sebe dokud nepřišel Lukáš a nedrbl do nás.Šli jsme si sednout a John prohlásil, že je konec párty ať jdou všichni domů. Bylo mi to líto protože párty jsem si užila. Jelikož párty byla u nás doma, tak jsem nemusela chodit ožralá domů. Bohužel musela jít i Veronica takže jsem se s ní rozloučila. Potom za mnou přišel Justin a řekl, že si párty moc užil potom ale bohužel došli kamarádi a chytli ho kolem krku a nabrali ho sebou. Neměla jsem se s ním už jak rozloučit tak jsem šla nahoru do pokojíčku si lehnout.
Najednou mě začala otřesně bolet hlava a bylo mi na zvracení, možná jsem to trochu s tou vodkou přehnala. Ráno jsem se probudila..
____________________________
Ahooj. Další kapitolka venku😂. Už mám přes 130 přečtení. Je neskutečné jak to roste takže vám chci moc poděkovat. U další kapitolky. Vaše Elisabeth ❤
ČTEŠ
first kisses (CZ)
عاطفيةPrvní rok na střední škole, poznávání nových kluků, elita středoškoláků? Elisabeth, která má 16 roků jde do prvního ročníku mezi nové lidi a mezitím i zjistí, co kluci opravdu dokážou a jak důležité je si vybrat kluka s kterým bude ve vztahu dooprav...