Kokouksen päätyttyä kaikki lähtevät nelipuulta. Mukaan lukien Suoklaani Unelmatähden johdolla. " Miten valmistaudumme, Unelmatähti? " Ohdakehäntä kysyy. " Soturit alkavat käydä vähiin, vielä kun Pilvitöppö liittyi kuningtarrariin " Soturi lisäsi. " En tiedä, mutta uskon että tänään on yhden soturioppilaan nimitys. Puhun asiasta Huurreturkin kanssa " Unelmatähti maukaisee ja astuu hännänmitan päähän muista.
Leiriin palattua Tammitassu meni heti Lämpökukan pesään. " Lämpökukka! " Tammitassu maukaisee. " Anteeksi nyt on hieman kiire. Ruskaklaani hyökkää pian " Lämpökukka sanoo hädissään. " Tummatähtihän mau... Eikun siis Hopeatähtihän maukui huomisesta. " Lämpökukka ottaa huolestuneen ilmeen Tammitassuun. " Eivät Ruskaklaanilaiset koskaan kerro heidän oikeita hyökkäys aikoja. Uskon Unelmatähden ja Huurreturkin kanssa että he hyökkäävät pian. " Lämpökukka maukuu. " Voinko olla avuksi? " Tammitassu kehrää rauhoittaen Lämpökukkaa taistelun suhteen. Parantaja pudistaa päätään.
Ilta alkaa hämärtää kun Tammitassu, Ohratassu, Aaltotassu ja Myrskytassu hengailivat ja söivät riistaa. " Aaltotassu peipponen on pahaa " Ohratassu tiuskaisee Aaltotassulle kun tämä syö peipposta. " Eikä ole! " Naaras vastaa kollille. " Anna sen jo olla Ohratassu! Oot kiusannut sitä koko päivän! " Myrskytassu puolustaa Aaltotassua. " Rauhottukaa! " Tammitassu rauhoittelee ja lähtee kala suussaan syrjäisemmälle. " Miksi veljeni täytyy olla niin kalanaivoinen ja kiusata Aaltotassua... " Tammitassu maukuu yksikseen samalla kun Ohratassu ja Myrskytassu kinastelevat.
" Anna olla! Aaltotassu on muutenkin puoliksi Ruskaklaanilainen tompelo! " Ohratassu tiuskii.
" Anna sen jo olla! " Myrskytassu puolustaa.
" Miksi? Miten se sinua liikuttaa? " Ohratassu ahdistelee.
" Siksi koska Aaltotassu on pesätoveri! " Myrskytassu kinaa vastaan ja ahdistuukin siitä kun aavistaa jo mitä Ohratassu aikoi sanoa seuraavaksi.
" Olet vain ihastunut Aaltotassuun! "
Ohratassu pilkkaa.
" Lopeta! " Kuuluu ääni Tammitassun suusta kun tämä tuli puolustamaan Aaltotassua ja Myrskytassua." Mitä Tähtiklaanin nimeen täällä tapahtuu? " Huurreturkki kysäisee kun tassuttelee ohitse. " Ei mitään ihmeellistä... Tosin Myrskytassu on ihastunut Aaltotassuun! " Ohratassu ivaltelee.
" Enpäs! " Myrskytassu tiuskaisee nolostuneena samassa kun Aaltotassu katsoo silmät suurina kinaa. " Myrskytassu ja Ohratassu! Heti siivoamaan klaanin vanhimpien pesää! Heti! " Huurreturkki käskee ja kaksikko lähtee muristen toisilleen." Kollit " Aaltotassu ja Tammitassu toistavat yhteen ääneen.
// ;)
YOU ARE READING
Soturikissat ~ Uusi Aika (Valmis)
Mystery / Thriller> Tarina kertoo Suoklaaniin juuri parantajaoppilaaksi päässeestä nuoresta kissasta, nimeltänsä Tammitassu. ( Alkuun) Tammitassulla on mahtava parantajamestari Lämpökukka, joka opettaa nuorta Tammitassua. Kuitenkin eräänä päivänä syntyy taisteluja...