Luku 16. Kokous

95 8 1
                                    

Neljä klaania saapuivat paikalle.
Suoklaani tassutteli Nelipuulle ja huomasi että Ruskaklaani olikin jo siellä. Suoklaani littyy seuraan, pian myös Tuhkaklaani. Virtaklaani oli hieman myöhässä.

" Tuhkaklaanilla menee mainiosti. Riistaa on paljon lehtikadosta huolimatta. Uusi reviirikin on ollut hieno kokemus. Valitettavasti olemme haistaneet Virtaklaanin hajua reviirillämme. " Liekkitähti maukuu.
" Pötyä! Yksikään kissamme ei ole ylittänyt rajaa! Sabotaasia! " Varjotähti murahtaa.
" Ei kyllä ole. Kerrohan, mistä voit luottas ettei joku ole käynyt reviirillämme? " Liekkitähti kiistää.
" Rauhoittukaa! " Huurretähti maukuu.
" Muuten, olet nykyään Päällikkö? Vai oletko edelleen Huurreturkki? " Hopeatähti kysyy.
" Olen nykyään Huurretähti " Huurretähti maukuu.

Klaani päälliköt puhuvat paljonkin. Kuitenkin klaanien seassa Pikitassu juttelee jonkun Tuhkaklaanilaisen kanssa. " Olet siis Varpustassu? Minä olen Pikitassu! " Pikitassu maukuu.
" Joo. Minut julistetaan piekkoin soturiksi. " Varpustassu maukaisee ylpeästi.

Kuuluu pieni romahdus. Päälliköt tassuttelevat katsomaan mikä se oli...
He näkevät kaksi Uros/Kolli kettua. Ketut eivät olleet tekemässä mitään pahaa. He vain jäivät kivisortuman alle. Pääsivät kuitenkin pois.

" Kokous on päättynyt! " Liekkitähti ilmoittaa.

Suoklaanin palattua leiriin he näkevät kuinka heitä kohti ryntää iso parvi,  erakko kissoja, johdossa Ohrahöyhen.
" Mitä teitte vanhimmille, pennuille että Kuningattarille? " Huurretähti murisee.
" Emme mitään. Haluaisimme vain kilpailla klaanista. Voittaja saa koko Klaanin itselleen. Häviäjä joutuu taivaltamaan toiseen metsään.  " Ohrahöyhen tekee ivallisen hymyn.
Huurretähti myöntyi taisteluun.
Taistelu. Taas samaa vanhaa vastaan.

// Tää oli nyt sitten toiseksi vika Luku Uutta aikaa.

Soturikissat ~ Uusi Aika (Valmis)Where stories live. Discover now