Päällikkö ~ Pikkutähti | Naaras
Vapä ~ Riuttakoipi | Naaras
Parantaja ~ Täpläliito | Naaras
P.o. ~ Sokeatassu | Kolli
Soturit ~
Viherturkki | Kolli
Varjoliito | Kolli
Vaahterapilvi | kolli
Puskupilvi | Kolli
Siniroihu | Naaras
Hiekkaroihu | Naaras
Hopeahohto | Naaras
Hiutalesydän | Naaras
Ruususydän | Naaras
Liekkihäntä | Naaras
Kotkahöyhen | Kolli
Sumusydän | Kolli
Haukkasilmä | Naaras
Laskutaivas | Naaras
Salamasielu | Kolli
Suomarja | Naaras
Helmijoki | Naaras
Ilvesraita | Naaras
Marjakukka | NaarasOppilaat ~
Nelitassu | Naaras
Kuutassu | Naaras
Saratassu | Naaras
Huomentassu | Naaras
Valotassu | Kolli
Harakkatassu | Kolli
Iltatassu | Kolli
Pajutassu | Kolli
Kirsikkatassu | NaarasKuningattaret ~
Kirkasvalo ( Kuutassun, Huomentassun ja Valotassun emo)
Aurinkokukka ( Tulipennun emo)
Pöllöpilvi ( Varpuspennun ja Nokipennun emo)
Tuulipilvi ( Kyyhkypennun ja Sointupennun emo)Pennut ~
Tulipentu | Naaras
Varpuspentu | Naaras
Nokipentu | Kolli
Kyyhkypentu | Naaras
Sointupentu | KolliKlaanin vanhimmat ~
Ruostepilvi | Kolli
Valkoruusu | Naaras
Marjanraato | Naaras
// valitan että kirjoissa hahmot ovat menneet hieman sekaisin 😕Viherlehden viimeisimmät paisteet ennen Lehtisadetta paistoivat läpi riekalesten pesien.
" Pikkutähti! Milloin oikein aijomme taivaltaa? Siis uuteen metsään? Muut aloittivat jo eilis iltana. Olemme jäljessä. " Ruususydän maukaisee saavuttuaan päällikön luokse.
" Sitten kun kaikki kissat lvat heränneet. Aloitamme heti. " Pikkutähti maukaisee ja hyppää suurkielekkeelle.
" Saapukoot jokainen uskollinen klaanilleen oleva kissa suurkielekkeelle " Pikkutähti maukaisee klaanilleen.Kissojen kokoonnuttua sinne Päällikkö jatkaa; " Tiedättekin varmasti että metsämme on nyt aivan myrskyn tuhonnut ja riekaleinen. " Klaanista kuuluu myöntäviä maukaisuja. " Aloitamme juuri nyt taivaltamisen. Jos olemme nopeita saamme muut klaanit kiinni. Heillä on melkein vuorokauden etumatka. " Pikkutöhden maukaistua tämä heilauttaa häntäänsä ja klaani tulee tämän perään.
" Mitä muka aijot tehdä? " Riuttakoipi tulee keskeyttämään Pikkutähden rauhan. " En tiedä. Nyt kun minullakin on enään vain kaksi henkeä. Menetin 7 muuta metsän tuhossa. " Päällikkö maukaisee vaivaantuneena. " Aivan "
Ilta alkaa hämärtää kun klaani on vasta alussa taivallusta. Kissat alkavat väsyä.
" Pikkutähti! Pentuni eivät enään jaksa! Varpuspentu on aivan puhki ja Nokipentu venäytti tassunsa! " Pöllöpilvi rääkäisee vahingossa.
" Mennään tuon Ukkospolun ylitse joka on ketunmitan päässä niin olemme suojaisassa paikassa jossa voimme yöpyä. " Päällikkö maukaisee ja johtaa klaanin Ukkospolun ylitse." Nokipentu! " Pöllöpilvi ja kumppaninsa Puskupilvi rääkäisevät kun hirviö on tulossa nilkuttavaa Nokipentua kohti. Juuri kun Pöllöpilvi oli menossa pelastamaan Nokipentua henkensä uhalla oli Pikkutähti ehtinyt antaa Riuttakoivelle käskyn. Varapäällikkö pysäyttää kuningattaren.
" Mitä sinä teet! Nokipentu on kohta mennyttä! " Samassa Pöllöpilvi huomaa kuinka Pikkutähti säntää pelastamaan pentua. Juuri kun hirviö on hännän mitan päässä. Pikkutähti ottaa tämän niskasta kiinni ja heittää tuon toiselle puolelelle ukkospolkua kun Pikkutähti jää hirviön alle.Oli pitkä hiljaisuus kun kaikii tuijottivat Pikkutähteä. Varsinkin Riuttakoipi. Sitten hiljaisuus lopoui kun Riuttakoipi maukaisee käskyn.
" Varjoliito ja Vaahterapilvi! Vetäkää Päällikkö tänne! " Varapäällikön käskettyä soturit alkoivat toimia. Päällikkö saatua tien reunaan Täpläliito juoksee kauhuissaan Pikkutähden luo.
" Hän menetti hengen. Hänellä on enään yksi henki. Henki, jonka sai silloin entiseltä parhaalta toveriltaan Hunajakasvolta. " Parantajan ääni oli hiljainen. Samassa Pikkutähti nousee ylös. " Pelastuiko Nokipentu? " Päällikkö kysyy rauhottuneesti.
Kissat myöntäilevät.
" Tähtiklaanin kiitos että se ei ollut viimeinen henkesi. " Riuttakoipi maukaisee. " Riuttakoipi. Tulehan. " Päällikkö tekee hieman ilkeämmän katseen varapäällikköön. Vaikkain hieman väsyneenä ja haavoittuneena.
YOU ARE READING
Soturikissat ~ Uusi Aika (Valmis)
Mystery / Thriller> Tarina kertoo Suoklaaniin juuri parantajaoppilaaksi päässeestä nuoresta kissasta, nimeltänsä Tammitassu. ( Alkuun) Tammitassulla on mahtava parantajamestari Lämpökukka, joka opettaa nuorta Tammitassua. Kuitenkin eräänä päivänä syntyy taisteluja...