Luku 10. Petturuus

108 11 0
                                    

Ohrahöyhen tassutteli Aaltosydämen luo.
" Petturi! Lupasit aivan pentuna auttaa minua! Aaltosydän on mahtava mutta entäs minä? Olen sisaresi! " Tammikukka maukuu.
" Etkös nyt vähän yli reagoi? " Ohrahöyhen tiuskahtaa ja alkaa maukumaan
" Oletko kunnossa? " Tuo kysyy.
" Paremmassa kuin Tammikukka! " Aaltosydän tiuskahtaa ja huomaa Ohrahöyheneen loukkaantuvan.
Myrskytuuli avaa silmänsä ja näkee Ohrahöyheneen puhuvan Aaltosydämen kanssa joka muuttui pian väkeväksi.
" Mitä sinä teet?! " Myrskytuuli kysyy Ohrahöyheneeltä saapuessa kaksikon väliin.
" Sinun sisaresi tuolla makaa avuttomana ja silti autat Aaltosydäntä joka on täysin kunnossa! Sammakonaivo! " Myrskytuuli huutaa tälle.
Samassa Ohrahöyhen hyökkää Myrskytuulen kimppuun.
" Uskollatkin! " Ohrahöyhen maukuu. Tammikukka nousee haavoittuneena maasta aivan poikki ja käyttää viimeisimmätkin virtansa.
" Ohrahöyhen! Lopeta! " Aaltosydän maukuu.
Kuitenkin Ohrahöyhen on edelleen Myrskytuulen päällä ja raapii tuota.
" Nyt! " Tammikukka sähähtää ja käyttää tassujansa. Tuo tönäisee veljensä pois Myrskytuulen päältä. Ohrahöyhen raapaisee Tammikukkaa.
" Tajuatko ketä vastaan taistelet? " Tammikukka sähähtää.
" Tammikukkaa joka on sammakonaivo, hiirenaivo, minun sisarukseni ja parantaja... Sisarukseni ja parantaja! "
Samassa Unelmatähti oli kuunnellut keskustelua ja vihdoin raotti silmiään. Taikahäntä tassutteli heudän luokseen. Aaltosydän vetäisee Ohrahöyhenen Tammikukan päältä ja sähähtää tuolle. " En halua enään nähdä sinua Sammakkoaivo! " Aaltosydän sähähtää. Tammikukka makaa maassa hiljaa.
" Tähtiklaanin nimeen mitä sinä juuri teit Ohrahöyhen? " Taikahäntä kysyy pennultaan.
" E-En tiedä... " Taikahäntä vain murahta Ohrahöyhenen vastaukselle.
" Tähtiklaani siunatkoon tätä hetkeä... Ohrahöyhen mitä Tähtiklaanin nimeen tämä tarkoittaa? " Unelmatähti sähähtää.
" A-Anteeksi... " Ohrahöyhen maukuu.
" Satutit melkein hengiltä pentutoverisi, Satutit melkein hengiltä sisaruksesi, tapoit melkein Myrskytuulen ja väität ettet tiedä! Olen hyvin pettynyt sinuun. " Taikahäntä maukaisee ja tassuttelee pois jättäen mulkoiluksia Ohrahöyheneen.
" Mitäh? Ohrahöyhen! Joudun ehkä karkottamaan sinut Tähtiklaanin tähden! " Päällikkö huudahtaa.
" Tiedän! Annathan mahdollisuuden? En tee sitä enään IKINÄ! " Ohrahöyhen vaatii.
" Selvä. Jos lupaat. Nyt saat mennä pesään häpeämään! " Unelmatähti sähähtää ja tassuttelee Aaltosydämen ja Tammikukan luo.
" Elääkö hän? " Aaltosydön kysyy.
" Kyllä. Hän oli kylläkin vähällä kuolla. "
" En ikinä halua nähdä sitä Ohrahöyhentä! Hirveä kissa! "
Samassa Tammikukan pää nousee. Tuo hengittää ilmaa nopeasti.
" Tammikukka! " Aaltosydän naukuu. Taikahäntä säntää tuon luokse ja alkaa nuolla tuota.
" Tähtiklaanin kiitos! "

" Oletko kunnossa Aaltosydän? Miten Tammikukka voi? " Myrskytuuli utelee.
" Hän palasi tavallisiin askareihinsa vaikka hoitaakin itseään. Ja hyvin nyt kun puhun sinun kanssasi " Aaltosydän vinkkaa ja puskaisee Myrskytuulta.
" Ai... Öh kiva! " Kolli maukaisee.

// Nice! Kymmenes luku!

Soturikissat ~ Uusi Aika (Valmis)Where stories live. Discover now