Kun Huurreturkki, Tammitassu ja Unelmatähti olivat saaneet haudattua Lämpökukan he palasivat leiriin. Oli tullut jo aamu, auringonhuippu kun kolmikko laahusti surullisina, ylväinä ja väsyneinä leirin sisään. " Tammitassu. Tammitassu! " Aaltotassu huutaa. " Aa hei Aaltotassu. " Tammitassu tervehtii toveriaan.
" Kuulin huhua että Unelmatähti julistaisi tänään meidän molempien pentutoverin Nelipennun oppilaaksi! " Aaltotassu kuiskaa Tammitassulle.
" Ihanko oikeesti? Wow! " Tammitassu vastaa." Mitäs siellä juoruillaan? " Myrskytassu maukaisee kun tassuttelee kohti kahta naaras oppilasta. " Nelipentu saatetaan nimittää tänään oppilaaksi ja ehkä jotkut sotureiksi! " Aaltotassu selittää.
" Mitäh? Sotureiksi? Aaltotassu et kertonut tuota! " Tammitassu maukaisee. " Tosin minusta tulee vain parantaja mutta ei tänään. Opetukseni on myöhässä... Joudun olemaan ehkä vielä kuun enemmän oppilaana... Tai ainakin niin Huurreturkki sanoi. " Tammitassu sanoo kyllästyneenä. " Minä menen tästä saaliskasalle " Tammitassu maukaisee ja tassuttelee kohti saaliskasaa. " Mitäs luulet mikä nimekseni tulisi? " Aaltotassu kysyy Myrskytassulta kun tämä on tassuttelemassa pois. " En tiedä. " Oli Myrskytassun vastaus vaikka sisimmässään hän ajatteli Aaltotuuli, Aaltokaunokainen, Aaltosöpö, Aaltoparas, Aalto... Jne.Oli keskipäivä. Kissat olivat perus puuhissaan kunne kuului kissan ylväs ääni koko klaanille. " Saapukoot jokainen suossa kykenevä saalistaja suurkummulle " Kuuluu Unelmatähden ääni.
Kissojen saavuttua Unelmatähti aloittaa.
" Tänään julistamme pari kissaa sotureiksi, oppilaiksi... Ja niin edelleen. Saapukoot Aaltotassu eteeni. " Aaltotassun saavuttua Naaras ei voinut olla pomppimatta sinne. ^ Mitä minä oikein teen? Pompin? ^ Aaltotassu ajattelee ja lopettaa sen.
" Aaltotassu. Katsokoot Tähtiklaani tähän nuoreen kissaan joka on viisas, Kiltti, oikeudenmukainen ja vahva että rohkea. Tänään julistamme sinut uudeksi soturiksi eli hyväksyköömme sinut Suoklaanin täydeksi soturiksi, Aaltosydän. " Unelmatähti julistaa ja samassa Aaltosydän ei voi olla hehkumatta ylpeyttä. Huurreturkki tulee vielä kerran Aaltosydämen viereen ja laittaa häntänsä tämän selkärangalle. Samassa kuuluu " Aaltosydän! Aaltosydän! "" Saapukoot Ohratassu... " Unelmatähti maukuu.
Tammitassun huomio kiinnittyy muualle. Kaikki pääsevät sotureiksi... Paitsi minä en parantajaksi... Paitsi että Nelipennusta tulee ehkä oppilas niin tulee ainakin seuraa, muttei se Aaltosydämen seuraa voita.
" Olkoot nimesi Ohrahöyhen! " Tuohon kohtaan Tammitassu keskittyi. " Ohrahöyhen! Ohrahöyhen! " Kuuluu taas joukosta." Saapukoot Myrskytassu "
Tammitassu jälleen alkoi surea. Hän keskittyisi taas vain nimeämis kohtaan.
" Olkoot nimesi Myrskytuuli! " Samassa Myrskytuuli toivoi että Aaltosydän hurraisi tälle ja niin tapahtuikin. Tammitassu kuunteli taas.
" Myrskytuuli! Myrskytuuli! " Jälleen kuului." Saapukoot Nelipentu eteeni. " Nelipentu tassutteli kummulle.
" Olet täyttänyt 6kuuta eli sinusta on aika tehdä oppilas. Tästä päivästä siihen päivään kun sinusta tulee soturi sinut tunnetaan nimellä Nelitassu. Saat mestariksesi Ohdakehännän " Unelmatähti julistaa.
Jälleen jokainen huutaa tämän nimeään." Saapukoot vielä viimeinen oppilas kummulle eli Tammitassu " Unelmatähti huudahtaa iloiten mutta samalla suruiten.
" Mitäh? " Tammitassu vahingossa maukaisee mutta tassuttelee kummulle. " Tiedän että sinulla olisi vielä Huurreturkin mukaan 1kuu mikä sinun pitäisi harjoitella mutta kuka sinua harjoittaisi? Aivan. Tänään julistamme siksi sinut täydeksi parantajaksi. Katsokoot Tähtiklaani tähän nuoreen kissaan joka on oman tiensä kulkia. Tästä lähtien sinut tunnetaan nimellä Tammikukka. Tammikukka, sinä pystyt siihen. Vaikkakin yhden kuun harjoitus loppui. " Unelmatähti oli saanut lausuttua kaiken tarvittavan ja meni pesään kohti Huurreturkki mukanaan.
Klaani huusi Tammikukan nimeä ja kannustuksia. Ei parantajat Suoklaanissa ehkä ollutkaan historiaa.Seuraavana yönä Tammikukka nukkui parantajanpesässä. Kissa näki selvästi unta. Unta Tähtiklaanin kissasta... Se herätti Tammikukan.
" Mitä se oli? " Tammikukka henkäisi. Nuori parantaja lähti tassuttelemaan ulkosalle leirin ulkopuolelle. Yhtäkkiä Tammikukka näki vilauksen pikimustasta keltasilmäisestä ja valkohännänpäisestä kissasta. Yhtäkkiä Tammikukka pysähtyi ja katsoi ympärilleen. Kun tämä kääntyi taaksepäin kuului ääni hänen takanaan.
" Hei. " Kissa sanoi.
" Hei? Kuka olet? " Tammikukka kysyy.
" Tähtiklaanissa elelevä entinen Suoklaanin parantaja ennen Lämpökukkaa. Yönmusta. "// Jännitys tiivistyy ja ps. Kuvassa on Myrskytuuli & Aaltosydän
YOU ARE READING
Soturikissat ~ Uusi Aika (Valmis)
Mystery / Thriller> Tarina kertoo Suoklaaniin juuri parantajaoppilaaksi päässeestä nuoresta kissasta, nimeltänsä Tammitassu. ( Alkuun) Tammitassulla on mahtava parantajamestari Lämpökukka, joka opettaa nuorta Tammitassua. Kuitenkin eräänä päivänä syntyy taisteluja...