Part 10

332 23 5
                                    

Zavrtěl jsem nad ním hlavou, a pořádně se zavrtal do peřin. Přemýšlel jsem nad tím. Nic jsem mu neslíbil. A ani ho neznám. Vůbec! Píšeme si tady pár dní! Co když to je nějakej úchyl. Je to na rychlý.

Zavrtím nad tím hlavou a vylezu z postele. Ze skříně si vytáhnu černé tepláky a šedé triko. Vlasy si jen projedu rukama a vyjdu z pokoje, přemýšlejíc nad svou snídani.

V kuchyni kouknu na hodiny. 10:20. "Mami?" mou odpovědi je jen ticho. Zase je v práci. Povzdechnu si a pustím se do přípravy snídaně, která se skládá z čokoládových cereáliích a mléka. S plnou miskou a lžíci v ruce, se přesunu do obýváku, přesněji na gauči, kde si pustím televizi.

Přepínám kanály, na kterých nic není,  a pak to nechám na MTV. Hrajou moji oblíbenou písničku Superbass od Nicki. Cestou do kuchyně, kde dám špinavé nádobí do myčky, si pobrukuju písničku. Vrátím se zpátky a lehnu si na gauč

Najednou se domem ozve domovní zvonek. Kdo otravuje takhle ráno?! " jdu" zabručím a vydám se k vchodovým dveřím. Na nic nečekám a otevřu je.

S mou malou výškou, koukám dotyčnému na hruď, proto jsem nucen zvednout svým pohled, abych se podíval kdo otravuje v sobotu ráno. Svým pohledem, se setkám s párem zelených očí. Dva smaragdy upírají pohled na moji maličkost.

V obličeji vypadá jako anděl. Tvrdě řezané rysy, jeho obličeje. Dva zářící smaragdy. Malé plné srdcovité rty. Kaštanově hnědé kudrliny, rámující jeho obličej, na kterých sedí hnědý klobouk.

Knock, Knock Jokes | Larry|Kde žijí příběhy. Začni objevovat