3.

5.6K 317 29
                                    

Taeho pohled
Ráno jsem vstal okolo 10 a tak jsem šel dolů na snídani. Seděl tam táta, který si mě hned odchytnul a řekl úplně klidně "Nastěhuje se ke mě moje přítelkyně i se svým synem, vykliď mu polovinu skříně a odsuň od sebe postele jasný?" vykulikl jsem na něj oči. "Co-co-cože a kdy?" Usmál se. "Zítra tak pohni jasný?!" "Jojo" Nezaujatě jsem se zvedl a šel si udělat snídani. Twl já budu mít bratra a jaký asi pak bude? Hmmmm.. hlavně nesmím mít hezkého bratra ať je hnusný a tlustý! Prosím jinak bych se asi neudržel! Udělal jsem si vajíčka a šel do pokoje. Talíř si položil na stůl zapl počítač, snědl vajíčka, pustil si muziku a začal jsem uklízet. Trvalo mi to asi hodinu, ale stálo to za to poslední co mi zbývalo bylo odtáhnout postele. Takže jsem tak udělal a šel ven tam jsem se domluvil s kamarády, že se sejdem v parku. Kluci už tam byli se svými skejty mě se nedávno rozbil a tak mi nezbývalo nic než na ně koukat. Sedl jsem si na lavičku za chvilku mi, ale zazvonil mobyl táta. "No co je?" Řekl jsem nezaujatě. "Pojď rychle domů domluvil jsem se s Miou, že pojedeme na oběd tak dělej!" "Jo už jdu." Zvedl jsem se rozloučil se s klukama a šel domů. Tam jsem se oblékl do něčeho slušnější ho než tepláky a mikina. Vzal jsem si košili, džíny a šel do koupelny tam jsem se převlékl a vyšel. "No konečně vypadáš jako člověk." Poplácal mě táta po zádech a v zápětí mě cpal do auta. Jeli jsme asi hodinu.

Bratříček Kde žijí příběhy. Začni objevovat