11.

4.3K 248 2
                                    

TAE
A zmáčkl jsem mu zadeček on se okamžitě zvedl musel jsem se zasmát.
"Ale pryč chodit nemusíš." když jsem to do řekl po celém domě zaznělo. "kluci oběd." Seběhl jsem dolů a tam Mia s dvouma pizzama. "Super Mio." vzal jsem ji obě dvě krabice, které jsem odnesl do kuchyně vyndal je a rozdělil na talíře ještě tam pár kousků zbylo napřidání. Šel jsem do pokoje a tam ležel na mé posteli můj miláček. Ležel na zádech a koukal do stropu šel  jsem k němu a začal ho líbat "Zlatíčko rodiče jsou doma a máme dole pizzu." "No jo už jdu." vzal jsem ho za ruku a šel jsem do kuchyně přesně na schodech jsme se pustili kvůli rodičům.

KOOKIE
Co to se mnou jen dělá? Vždyť se známe tak krátkou dobu sedl jsem si ke stolu a vedle mě si sedl Tae, když jsem se zajedl do jídla ucítil jsem Taeho ruku na mém koleni. Dával jsem jí pryč, ale on ji pořád vracel. Udělal jsem na něj psí oči a on přestal, když jsem dojedl talíř jsem dal do míčky a šel do pokoje. Tam jsem si půjčil Taeho počítač, když jsem ho otevřel byla tam složka filmy. Tak jsem ji otevřel a tam byli další složky romantika,komedie,horory a složka bez jména asi sem si domyslel co tam bude. Tak jsem otevřel složku komedie a tam jsem klikl na film nedotknutelní už jsem ho dlouho neviděl a tak jsem si ho pustil. Lehl jsem si na břicho a před sebe dal počítač z mého spáku mě, ale vzbudil ten známi hlas "No co je mami?" Zamumlal jsem. "Hele zlatíčko mi jdeme s Jasksonem na večeři a přespíme tam." "Jojo jasný." A zase jsem usnul.

Bratříček Kde žijí příběhy. Začni objevovat