5.

5K 318 6
                                    

Kookie, Kookie, Kookie, tak todle se mi pořád přehrávalo v hlavě. Sedli jsme si ke stolu přičemž já jsem seděl vedle brášky a Mia s tátou naproti nám. Po chvilce přišel číšník, dal nám jidelní lístek a zeptal se nás co budeme pít já táta a Mia jsme si dali vodu a Kokie si dal džus. Když v tom do mě kopnul táta pod stolema a vražedně se na mě podíval já jsem jen sklonil hlavu za necelých 15 minut jsme tady měli jídlo já jsem se do toho hned pustil. Za chvíli jsem dojedl jako první. Šel jsem na záchod, když jsem vykonal svou potřebu a šel si umýt ruce.. stál tam Kookie s bílou košilí politou jeho rybízovím džusem "Hele nechceš nějak pomoct?" Nabídl jsem se. "No byl bys hodnej ale nevím jak." "Já vím počkej tady chvilku." Šel jsem za Miou a zeptal jsem se jí "Má tu Jungkook něco na převlečení?" "Ne bohužel." Odpoví. "Hele tati dej mi klíče." Táta mi je dal a já jsem hned utíkal k autu. Tam jsem otevřel kufr vzal mou bílou košili a zamknul auto. Klíče jsem dal tátovi a mířil si to zpět na záchody za Kookem. Zavelel jsem aby si sundal košili, ale on šel na záchod a tam si ji sundal."Snad se nestydíš." Když vyšel byl zahalen svou špinavou košilí já jsem mu ji vytrhl a měl jsem možnost viděl to jeho krásné bříško. Pak jsem mu podal mou košili a on si to obléknul až teď jsem si všimnul že je celí červený. To je moje roztomilé rajčátko, musel jsem se nad svým nápadem zasmát moje košile mu byla trochu větší, ale nu což alespoň to nemá červený "D-děkuju." "To je v pohodě bráško."

Bratříček Kde žijí příběhy. Začni objevovat