Kookieho pohled.
Já sem takovej debil. Proč jsem to udělal? Proč jsem se nebranil? proč jsem mu nedal facku? Měl jsem tolik otázek a na všechny byla tatéž odpověď. Začal se mi líbit! Ne to nejde vždyť za tak krátkou dobu to není možné a já nejsem na kluky. Šel jsem domu tam jsem si lehl do postele a usnul.Taeho pohled.
Přišel jsem domů a první co vidím hrozný bordel uprostřed mého pokoje! No tak to ať si mě nepřeje sedl jsem si na něj obkročmo a začala ho líbat. "Ale ale tady nám někdo usnul viď?"Kookieho pohled.
Zdál se mi divný a zároveň úžasný sen. Byl jsem doma s Taem sám a on se ke mě choval jako k princezně. Pak mě najednou začal líbat bylo to tak živý ......Počkat někdo mě líbá to nebyl sen? Nepřemýšlel jsem a začal jsem spolupracovat už se chtěl odtáhnout, ale já náš polibek ještě prohloubil. Pak jsme se museli odpojit a nadechnout on si mě posadil na klín a začal mě líbat i s jazykem pak, ale přestal a ohul si mě přes koleno.Taeho pohled.
Teď je čas na trest začal jsem mu rukama mačkat zadek, slastně zavzdychal. "Ne to achhh Ne nech Aaach to ho." Je tak roztomilý, ale já ho nenechám musí dostat zavyučenou a taky, aby pochopil kdo je tu pán. Sáhnul jsem mu kalhot a letmo mu promnul jeho úd, okamžitě ztvrdnul vítězně jsem se usmál. "A proč bych toho měl nechat zlatíčko?" "Já jsem na holky ty deb..." Chtěl to doříct ale já mu do toho skočil. "Ale no tak a to ti mám věřit zlato?! Jen jsem se tě dotknul a už ti stojí nelži mi tady!" "nelžu!" odsekl "Fakt jo?" Udělil jsem mu hodně velkou ránu přes zadek. "Zlobíš!" "Nene já jsem hodný." Udělil jsem mu ještě 2 rány, když v tom někdo zaklepal na dveře. Rychle jsem se přesunul na mojí postel a řekl. "Vstupte" Přišli rodiče "Hele mi jdeme na procházku, tak tady buďte hodný." Řekl otec. "Jojo neboj te se" Řekl jsem
vypadalo to že Kook chce něco říct, ale to už naši šli pryč. Jakmile jsem slyšel cvaknutí hlavních dveří zase jsem si mého cukříka ohl přes koleno. Je tak roztomilý, když se snaží protestovat sundal jem mu kalhoty i s boxerkama a začal sem si hrát s jeho zadečkem. Začal jsem ho mačkat a plácat přes něj. U každého mého pohybu zavzdychal. Byl jsem tak šťastný, že se mu to líbí. "To je materiál." Myslel jsem si, že do něj strčim jeden prst, ale pak jsem si to rozmyslel.