Kookieho pohled
"Kookie vstávej už je 9 vstávej."Cítil jsem jak se mnou někdo třese a věnovává mi pusinky do vlasů. Ospalý jsem se protáhl a posadil se." Ano mami?" Zamžoural jsem na maminku. "Řekl jsi, že se mnou dnes pojedeš na nákupy." Objasnila mi mamka. "Jo a jo já zapomněl. Jdu se připravit." Zazubil jsem se na mamku a rychle vstal, ze skříni jsem si vzal mé oblíbené oblečení složené z černých úzkých džínů delšího bílého trika a modré mikiny. Vešel jsem do koupelny tam jsem se oblékl pak jsem se koukl do zrcadla a začal se rychle upravovat. Vypadal jsem strašně učesal jsem si vlasy vyčistil si zuby, vzal jsem mamce korektor a dal jsem si to na mé fialové kruhy pod očima, když jsem to do pleti zapracoval že nic nebylo vidět, vyšel jsem z koupelny. Vzal jsem si peněženku, mobil a šel za mamkou. "Můžem!" Oznámil jsem mamce."Dobře." Vzala si klíčky a šla ven, já jí těsně následoval. Zapluli jsme do auta a vyjeli jsme do velkého nákupního centra mamka prý potřebovala něco na sebe, ale podle mě toho má dost. Potřebovala prý něco sexy a hezkého. Nakonec asi po dvou-hodinovém vybírání si vybrala černé úplé šaty. Já jsem si koupil šedé džíny a černé vansky, když jsme zaplatili mamka mi řekla, že se mnou musí něco probrat. Tak že půjdeme na kaffe, bál jsem se co chce probírat a tak jsem byl celkem dost nervózní.
Došli jsme do cukrárny, dali si každý kaffe latte, medovník, mamka se nadechla a začala mluvit. "Zlato já si našla partnera no a mi se budeme stěhovat k němu má syna, je podobně starý jak ty, myslím si že by se ti mohl líbit a mohli by jste být kamaradi." Řekla mamka." Cože? ne! já nikam nechci!!!" Vyjeknu."Zkus se s tím nějak smířit. Musíš mě respektovat." Řekne stále s úsměvem. "Dobře mami zkusim to a kdy přijedou?" Zeptam se. "Zítra"