38.

2.6K 155 6
                                    


Taeho pohled
Když jsme přišli Kookie mě velmi, ale velmi mile překvapil, když už mělo dojít na to, že mi sundá boxerky nejspíš mu došla odvaha, tak jsem se velení ujmul já. Hodil jsem ho na postel a sundal z něj úplně vše. Když jsem si ho k sobě otočil, tak abych k jeho prdelce měl dokonalý přístup, on se úplně sevřel. Natáhl jsem se tedy pro polibek a potom mu do ucha pošeptal "Věř mi prosím a uvolni se." Ale on se pořád nedokázal uvolnit, tak jsem ho tedy obrátil na záda a začal mu pomalu pusou opečovávat jeho úd. Až teď se dokázal trochu uvolnit a já přestoupil k jeho zadečku. Začal jsem do něj strkat jeden pak i druhý prst. Bylo to pro něj asi těžké a bolestné. Zhluboka dýchal a v tváři měl bolestnou grymasu. Po chvilce jsem s nimi začal hýbat a on při každém mém pohybu zavzdychal, když už jsem tam dostal i třetí neudržel jsem a vyndal z něho prsty. Vzal jsem si lubrikační gel. "A ty kondomy jsme kupovali zbytečně?" Řekl Jungkookie mezi dlouhými výdechy. "Copak bojíš se, že mám nějakou nemoc?" Zamumlal jsem. "Nemyslím." Zašeptal. "Takže si ho nemusím brát?" Pohladil jsem ho po zadečku. "Ale já to ze sebe potom nechci dostávat." Zašeptal a odvrátil pohled. Kondom mi tedy nasadil Kook, já jsem mu dal lubrikant do zadečku a sobě na úd, který jsem si ještě párkrát promnul, aby se pořádně ztopořil a začal jsem do něj pomalu pronikat. On sykl bolestí byl, tak úžasně úzký. Aaaww ten pocit miluji.

Kookieho pohled.
"Aauuuu m-moc moc špatný n-nápad au au au ne ne nechtoho p-prosím p-prosím" Přestal se hýbat, ale nechal ho ve mě. Po chvíli bolest ustoupila a Taehyung se začal hýbat. "Achhh." Už to nebylo zas tak bolestivé.

Pohled Taeho.
Začal jsem pořád přidávat na tempu a Kookie začal více a více nahlas vzdychat. Oba jsme tu slast nemohli vydržet dlouho. Kookie se udělal na břicho. Já jsem ho z něj vyndal a sundal si kondom aby jsme se mu mohl udělat do pusy. On to spolkl sice s obtíží, ale spolkl to, Šikula. Svalil jsem se vedle něj na postel po chvilce jsme se společně vysprchovali a šli se najíst.






Bratříček Kde žijí příběhy. Začni objevovat