19.

3.4K 208 12
                                    

Když vešel do sprchy čekal jsem až zapne vodu a vzal jsem mu oblečení. Asi po 15 minutách přišel do pokoje jen v ručníků omotaným okolo těla ."Dej mi oblečení." Zakřičel. "A co za to?" Zamyslel se. "Pusinku" Přišel jsem k němu a začal ho líbat přitom jsem mu začal sahat pod ručníkem na zadek pak jsem mu, ale ručník strhl a on okamžitě vlezl pod peřinu. "Teď mi dej to oblečení." "No jo tady máš." Vzal jsem jeho oblečení a hodil jsem mu ponožku "Ale já chci všechno!" "Ale já dostal jednu pusu." "Tak mi hoď alespoň trenky." Udělal na mě psí očka. "Tak jo." Hodil jsem mu je. Musel jsem se usmát byli RŮŽOVÝ, když si je nandal vyskočil z postele, šel ke mě a začal mě líbat. Já jsem popošel dopředu a on spadl na postel. Rukama jsem se začal věnovat jeho bradavkám on mi párkrát zavzdychal do pusy. Pak jsem se pusou přesunul na jeho krk, kde jsem mu udělal i pár cucfleků. Poté jsem se přesunul na bradavky, bříško a podbřišek on si mě, ale přitáhl zpět nahoru a položil mě na postel. Přitulil se "Já se bojím." "A čeho?" "No toho kdyby to došlo dál" Zabořil se do mého trička ještě víc. Najednou jsem slyšel dveře, ale ani jeden jsme si toho nevšímali "Neboj se toho. Jen se uklidni, ale teď se jdi obléct slyšel jsem dveře takže se tu každou chvíli může někdo objevit."

Bratříček Kde žijí příběhy. Začni objevovat