17.

3.4K 213 5
                                    

Zvýšil jsem hlas on mě jednou ranou do břicha uzemnil a vešel do pokoje. Tam jsem viděl vystrašeneho Kooka bez trika. Rychle jsem se zvedl a šel za tím chlapem . "Vypadně te můj otec tady není." Řekl jsem Kook se rychle zabalil do deky, když už všichni byli dole a shodli se na tom že tu můj otec opravdu není. Chtěli odejít, ale jeden z nich se otočil a řekl "Tak si užij večer buzničko." Poplácal mě po tváři. Chtěl jsem ho udeřit, ale byl rychlejší a dal mi pěstí do pusy. Začaly mi stékat slzy a krev po bradě. Zavřel jsem dveře a v tu chvíli ke mě přiběhl Kookie. Začal mě ošetřovat, běžel pro lékárničku. Když bylo hotovo, já jsem mu poděkoval, ale okamžitě jsem vyběhl nahoru a popadl mobil. Hned jsem vytočil tátu on to okamžitě zvedl a řekl. "Nevhod zavolej později." Začal jsem na něj řvát. "Tato nepokládej to byli tady nějací chlapci já jsem byl v kuchyni a Kookie se nahoře koupal." Dál jsem mu to celé převyprávěl on řekl, že za mnou hned s Mia dojedou a že na ně podá trestní oznámení. Když přijel dojeli jsme na policii, a tam sepsali výpověď a šli jsme domů. Tam jsem se umyl a šel si lehnout, ale nemohl jsem usnout  všichni už nejspíše spali, a tak jsem se přesunul do Kookovi postele a natisknul jsem si ho na sebe. On se jen usmál a přitulil.

Bratříček Kde žijí příběhy. Začni objevovat