29.

3K 171 1
                                    

Po obědě jsem se upravil a kookie si dal trochu make-upu nebo co to bylo. Zakryl si pár nedokonalostí. Já jsem si  ho přitáhl k sobě a vyfotil nás.  přidal jsem to a šli jsme do nákupního centra.

  Tam jsme šli do nějakých obchodů s oblečením, pak mě ale něco napadlo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  Tam jsme šli do nějakých obchodů s oblečením, pak mě ale něco napadlo. Šli jsme do drogerie a tam se kookie odebral ke kosmetice. "Pojď sem ty slečinko." Uchechtl jsem se. "Proč? všichni divně koukají a kam mě vlečeš?" Mumlal. "Sem." Zastavil jsem ho před regálem s kondomi, lubrikanty, a dalšími věcičkami. Kookie se zarazil a chtěl jít pryč. "Co blbneš?" Vyjekl. "Víš co říkal táta." Úšklíbl jsem se.  "Ale já na to nemám, abych si to koupil." Ohradil se Kookie. "Zaplatím to já, ale ty budeš se mnou." Rozcuchal jsem mu vlásky. "Musím?" Kňukl. "Ano." Vzal jsem jeden lubrikant, dvoje kondomi a Kookie si vzal ještě nějakej korektor. U pokladny byl nějaký chlap. Dal jsem tam košík a on nám namarkoval nákup. Zaplatili jsme a odešli. Když jsme vyšli, já jsem vybuchl smíchy. Kookie mě jen odtáhl do obchodu. Nevěděl jsem, kde jsme, ale bylo mi to celkem jedno. "To jsi to musel kupovat teď ?vždyť to nemáme kam dát." Všechny tašky jsou průhledné." Vzal jsem ten nejhezčí batoh z toho obchodu a šel jsem ho zaplatit náš nákup z drogerie jsem dal do batohu a šli jsme domů.

Bratříček Kde žijí příběhy. Začni objevovat