Hned jsem věděl jak to myslí. Neměl jsem na to, ale co říct. Odvrátil jsem od něj oči na hodiny a byly 4 hodiny ráno. To bude asi tím jak jsme šli brzo spát. "Dáš mi najíst?" Zakňučel Tae. "No.....ehm ale když já se hrozně moc bojím." Schoval jsem si tvář do dlaní. "Ale tohle už jsme probírali." Hladil mě po zádech Tae. "Já vím, ale já jsem si o tom četl a prý to bolí!" Kňučel jsem přes ruce. "Ale tak nemusíme rovnou dělat to, ale mohli by jsme se dostat trochu dál.." Odmlčel se Tae a já jo vůbec nechápal. "Jak to jako myslíš?" Pozdvyhl jsem obočí. "No jako ehm.. orální sex." "Ale já to nikdy nedělal." Při tomhle rozhovoru jsem se na něj nemohl ani podívat. Byl jsem rudej úplně všude. "Hele tak já začnu a ty pak ano?" Navrhl Tae a já přikývl.
Pohled Taeho.
Začal jsem ho velmi, ale velmi něžně líbat. Poté jsem mu sundal triko a konečně jsem se přesunul na krk a bradavky. Pak jsem jel stále níž a níž u každého mého pohybu těžce vydechl byl tak roztomilý. stáhnu jsem mu jeho kraťasi a přes boxerky jsem začal líbat jeho malou bouličku. On začal jemně vzdychat a já byl rád, že naši mají ložnici úplně jinde. Po delším mučení jsem mu trenky sundal a jeho úd jsem začal zpracovávat rukou. Po chvilce jeho krásného vzdychaní jsem si vzal jeho úd do pusy. Byl celkem menší a tak jsem neměl sebemenší problém si ho do pusy dát až po kořen po 5 minutách hýbání hlavou nahoru a dolů začal koktat. "u-už b-b." Nestihl to doříct a udělal se mi do pusy já to samozdřejmě spolkl a olíznul si rty. On se na mě překvapeně koukal a řekl. "Ty si to spolkl?" Usmál jsem se. "Jo přece jsem ti říkal, že jsem měl hlad." Já se položím na postel a on nade mě. Začne mě pomalinku líbat.