Mikor beértem a kapun gyorsabbra vettem a lépteim, hogy ne kerüljek bele Jungkookékba, mert semmi kedvem nem lett volna hozzájuk.
Szerencsémre nem találkoztam velük, és még pont időben a tanár előtt beértem. Matekkal kezdtünk, tudni illik szerettem és szeretem a matekot. Sőt az összes tantárgyat, de ha szar a tanár akkor szar. Nos a matek tanár egy fosszília lassan 68 éves és még mindig tanít. Egy angyal, de egyébként nagyon pocsékul tanít. Szóval már körülbelül 5 perce ment az óra beesett az ajtón Junkook és a többiek. Jó gyerek módjára elnézést kértek, majd leültek a helyükre. Jungkook is, mellém.
-Nehéz?
-Nem, de neked biztos megy Agymenőke- néztem rá lenézően.
-Ok. Nyugi van kis kanca máskor legyen nagy szád- és ezzel a szóval le is zárta a témát.
A nap folyamán az órák átlagosak voltak, majd eljött a tánc óra. Imádtam táncolni, az életem volt, még Magyarországon. Nos a csoport ezekből a főkből álltak: Junkookék, Mina, az osztály kurvái és én, így voltunk összesen 15-en páratlanul.
-Jó napot diákok!
-Jó napot tanár úr!
-Mai óra címe párbaj. Úgy tudom van egy új tanuló is. Gondolom te vagy az. - mutatott rám, miközben a szememet fürkészte.
-Igen. Min Seo-Yun Szofi vagyok. A többi infó mindegy.
-Igen tudom, persze megértem a helyzeted. Nos, szóval ma táncparbalyozni fogtok, lányok a fiúk ellen. Nos mindenki válasszon egy ellenfélt magának. Egy, kettő mire vártok? Tapsra?
Mindenki választott párt kivéve én, mivel páratlanul voltunk.
-Előző sulidban hogy voltál táncterén?- kérdezett a tanár
-Osztályelső
-Akkor te a győztessel versenyzel, és te választod a számot
Majd elkezdődött először Nam majd Jin esett ki utáuk a kurvák majd Yoongi és V. Majd Mina versenyzett a Jiminnel akit kiejtett, majd a bátyjával akit shintén padlóra tett. Végül pedig Jungkookal táncolt, de a fiú győzött.
-Nos akkor lássuk ki lesz a győztes. Szofi válassz zenét.
Kiválasztottak Justin Bieber (Nehogyazthiggyetekfanvagyok, mertnemvokaz) Love Yourself című számát, mivel az volt a kedvenc koreográfiám amit tavaj a táncpartneremmel tanultam meg. Elkezdődött a zene, és elkezdtem a párostánc női részét. Néha néha pillantgattam Jungkookra, és láttam, hogy a tánc férfi részét táncolja. Úgy voltam vele mindegy, ráhagytam. Majd jött az a rész amikor a két partner keze találkozik, nagyon azon voltam, hogy menni fog egyedül amikor...Remélem tetszett, na vajon mi fog történni? Kinek mi a sejtése? (Helyesírásért sorry nem ellenőriztem)
Chu~~~
DodiNYE:✔
DU LIEST GERADE
Félsz tőlem? 【BTS-FF】Jungkook
Fanfiction-Félsz tőlem?...Kérlek ne félj bízz bennem.