Egy csomót röhögtünk, és Hoseok nem is olyan rossz fej. Nagyon könnyen megtaláltuk a közös hangot. Vajon holnap hogy fog viszonyulni hozzám Hobi? Másnap reggel Minával és Hobival mentem iskolába, mert este megbeszéltük. Mikor beértünk a terembe, fogta magát Hobi, és leült mellém, ami fura volt. Majd elkezdtünk beszélgetni.
-Miért nem vagy a többiekkel?
-Mert a húgom azt mondta, hogy szokjunk össze, mert, hogy jófej vagy, ami igaz, csak így JK hova ül majd?
-A helyedre
-Hova ülök én? - jeleng meg az emlegetett szamár, majd furán nézett ránk
-Hát máshova kellene, mert most én akarok Szofi mellett ülni
-Na még mit nem, Hoseok fogod magad és vissza ülsz a helyedre és nincs appelláta! - nézett az idősebre szúrós szemmel.
Szegény egy bocsi kíséretében visszaült az eredeti helyére. A nap unalmas volt, mivel nem szóltunk egymáshoz "kedves" padtársammal. De kiderült, hogy lesz még egy plusz ének órán. Amin angol dalokat énekeltünk, és osztályoztak minket, plusszba pedig még versenyeztettek minket, és persze, hogy Jungkookkal voltam döntetlent első. Mikor óra után elindultam haza, nem volt otthon megint senki, de anyu hagyott ennivalót a hűtőben. Éppen elkezdtem volna az evést, amikor valaki megnyomta a csengőt, nem tudtam ki lehet az, ezért illedelmesen kinyitottam, majd egy....
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
Hali!
Bocsánat a szünetért, csak ŐVK hétvégém volt.
Remélem tetszett!!
((navajonkileszazajtonal)(vagymi)?)NYE:✔