5.

2.6K 160 3
                                    

Majd jött az a rész amikor a két partner keze találkozik, nagyon azon voltam, hogy menni fog egyedül, amikor... Jungkook megfogta a kezem és irányított. Egy ideig nem akartam vele táncolni, de mindig vissza rántott, így hát bele hagyatkoztam. A tánc vége az volt, hogy meg kell csókolni a párnak egymást. Láttam, hogy Jungkook akarta, de szépen átlakítva a táncot elfordítottam a fejét.
-Na azt próbáld meg- mondtam neki
-Azta~~~-csodálkoztak a srácok
-Igen. Nos ezennel eldőlt, hogy nincs osztályelső, hanem osztályelső páros lesz. Szofi és Jungkook lesznek azok. -mondta a tanár, majd megtapsoltak minket - Nos ebben az évben ugye a párostánc a fő téma, ezért mindenki válasszon párt magának, egy fiú egy lány.
Nos én fogtam magam és oda mentem Jiminhez, mert láttam, hogy ő ügyes, és jól táncol.
-Szia te leszel a párom- mondtam neki ellenkezést nem tűrő hangon
-Okké nekem mindegy, végülis jobb mint az örömlányokkal- mutatott a többi lányra
-Szofiiiiii, nagyon jó volt- esett nekem barátnőm, aki közben a bátyjával állt párba.
-Mi van Jimin lestoppoltak? -nézett Hobi a mellettem álló törpére
- Mondjuk inkább úgy, hogy megmentettem inkább, azoktól a hiszti krisztiktől- mondtam, majd elkezdődött a tánc tanulás.

~~~~~~~~~~~~~~time skip~~~~~~~~~~~~

Bedugtam a fülesem a fülemben, és elindítottam a zenét, majd kiléptem a teremből és haza fele indultam. Sütött a nap, szóval reméltem a napom másik fele élvezhetőbb lesz. Azt terveztem, hogy hazamegyek eszek lefürdök, és elmegyek futni, majd haza megyek, házik és alvás. Akkor még nem tudtam, hogy, nem az lesz.

----------
Remélem tetszett!

Chu~~~

Dodi

NYE:✔

Félsz tőlem? 【BTS-FF】JungkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz