(FIGYELEM: EMBEREK NAGYON KÖZELITI TESTI ÉRINTÉSE, AKI NEM SZERETI/NEM AKARJA OLVASNI),AZ HADJA KI A MSODIK ILYEN. 🔞 JELZÉSIG)
-Ahhoz képest, hogy szűz vagy, elég merész vagy cicám. De nem dominálhatsz felettem mindig.
Majd lábam alá nyúlva felemelt, én pedig autómatikusan összekulcsoltam a lábamat a hátánál, és rátapadtam szájára.
-Olyan jól csókolsz, hogy...
-Kuss, nem érdekel, csak csókolj!
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Csak perverzen elmosolyodott, és birtokba vette nyelvével az ajkaimat. Annyira jó érzés volt, nem birtam betelni vele. Egyre többet, és többet akartam. Lassan letett az ágyra, majd nyakamat kezdte elszivni amikor egy nyögés szakadt fel a torkomból.
-Engedd ki a hangodd, meg ne próbáld visszatartani.
Nyakamról át tért mellkasomra, majd kicsatolva a melltartót levette, és mellbimbóimnak esett, mig egyiket a szájával birtokolta, addig a kezével a testemen simitott végig lassan. Ahol érte a keze bőrömet, úgy éreztem, hogy meggyulladok.
-Haladjunk kérlek, ahh Jungkook kérlek
-Mit szeretnél?
Felültem, meglöktem a mellkasát, és a hátára esett, én pedig felé kerekedtem. Felálltam felette, levettem a maradék 1 ruhadarabot, és az ölére ülltem.
-Ezt akarom, de a alsó nélkül, de ezen segithetek is.
Megfogtam az alsója két oldalát, és lehúztam róla.
-Gumi?
-Rövid hajam van
-Nagyon vicces vagy, na hol van az óvszer?
-Nadrágzseb
Gyorsan megtaláltam,majd kibontottam és ráhúztam a családi ékszerére. Ráhajoltam, és...Jungkook pov.
Bekapta. Először félig, és lassan, majd egyre gyorsabban. Megfogtam a haját coffba, hogy ne lógjon oda neki.
Egyre gyorsabban, és gyorsabban csinálta.
-Elég lesz, még időelőtt elmegyek.
Megemeltem hajánál fogva, és magamre húztam, majd fordítottam, és alám került. Megcsókoltam, és elhelyezkedtem, majd szépen lassan elkeztem benyomulni.Szofi pov.
Lasssú volt, és vigyázott rám.
-Nyugalom, jobb lesz.
Várt amíg megszoktam, majd elkezdett mozogni. Először fájt, de fokozatosan jó lett.
-Jungkook gyorsabban kérlek
-Neked mindent
Kiélveztük egymást, és éltünk pillanatnak.
-Mindjárt.. Ahh Seo
-Ahh Jungkook még, kérlek
Pár lökés és Jungkook elment,majd kihúzódott.
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Felé fordúltam, és megcsókoltam.
-Köszönöm
-Inkább én öszönöm, hogy egbísztál bennem
-Most akkor együtt vagyunk?
-Mondhatni, de akkor...Min Seo-yun Szofi lennél a barátnőm?
-Igen!!
Majd összebújtunk, és együtt aludtunk el.VÉGE
Vagy mégsem talán?!
———————————
Nincs átolvasva!
Ahosszú i betük hiánya miatt bocsánat,és az elírások miatt is. bluethoot-os billentyűzet, és még hozzá kell szoknom.
Remélem tetszett.Folytassam?
Rajtatok múlik! ^_^Dodi
YOU ARE READING
Félsz tőlem? 【BTS-FF】Jungkook
Fanfiction-Félsz tőlem?...Kérlek ne félj bízz bennem.