Dühtől forrva kirontottam a lány öltözőből, be a fiúba és elrángattam az említett személyt a szertárba. Majd olyat csináltam, amit...amit, nem gondoltam volna, hogy egyszer is megteszek. Felemeltem a kezem, és hatalmas pofont kevertem le neki. Az arca puha volt, de megérdemelte.
-Megőrültél? - kapott az arcához, majd az ujjai közül apró vércseppek bukkantak elő. - Megkarmoltál, ez ott fog maradni.
Úristen, nem ezt akartam, megkora egy bunkó vagyok, várjunk hiszen ő okozta magának, Ő készítette a fotókat, Ő nyomtatta ki.
-Ezt a képekért Asshole. - majd megfogtam egy random babaporos dobozt és egy palack vizet, majd ráöntöttem. Elég szúrós szemmel nézett rám, így hát jobbnak láttam elmenni, szóval visszarohantam a tesi terembe, ahol már az egész osztály ott volt, és még a tanár is ott volt. Uhh hát ez húzós lesz.
-Szofi mikor csöngettek be?
-Már öt perce tanár úr, sajnálom többször nem fordul elő.
-Remélem is. Nos akkor 5 kör futás, utána lányok röplabdázni, a fiúk focizni fognak. Remélem így jó. - tette fel a költői kérdést. Lefutottam az 5 kört, majd mivel páratlanul vagyunk, ezért engem nem választottak be.
-Szofi ha már késtél, lediktálnád a hiányzókat?
-Persze.
-Hol van Jungkook? Srácok nem tudjátok hol van Jung...
-Itt vagyok tanár úr, ne keressen, csak akadt egy kis gondom. - jelent meg az ajtóban vizes hajjal. Nagyon jól nézett ki, ezért a lányok egyből oda rohantak hozzá.
-Mi van Szofi mit nézel? - kérdezte tőlem, majd elindult felém, és a tanár felé.
-Mi a feladat tanár úr?
-Hát amint látom a lányok páratlanul vannak, te pedig nem szeretsz focizni, ezért azt gondolom, hogy beállhatnál hozzájuk.
-Oké, nos akkor csajok röpizzünk. - kacsintott a lányokra, akik nyált csorgatva örültek neki. Semmi különös ne történt a napközben, otthon pedig egyedül voltam, és sütni akartam tortát. Már elő készítettem a hozzávalókat, amikor valaki ráfeküdt a csengőre. Mentem és Mina ugrott a nyakamba.
-Mi az Szofi, elfelejtetted, hogy ma együtt sütünk?
-Egy nyomorék mindent elfelejt- hallottam meg az eddig Mina miatt nem látott Hoseokot, akinek arcán a boldogság 1 jele sem volt.
-Őt miért hoztad?
-Anyu azt mondta, hogy Hoseokot kikéne zökkentenem a szobájából.
-Aha, na mindegy gyertek be már előkészítettem a hozzávalókat.
Egész délután sütöttünk. Majd este filmet néztünk. Majd miután Anya hazáért elmentek ők is haza. Egy csomót röhögtünk, és Hoseok nem is olyan rossz fej. Nagyon könnyen megtaláltuk a közös hangot. Vajon holnap, hogy fog viszonyulni hozzám Hobi?NYE:✔
YOU ARE READING
Félsz tőlem? 【BTS-FF】Jungkook
Fanfiction-Félsz tőlem?...Kérlek ne félj bízz bennem.