*Valamikor a jövőben*
"A párt választáson a kommunisták győztek, ezért mindenkinek engedelmeskednie kell az új törvényeknek"
Ismételték el az engem lefogó katonák.
-De én akkor is a függetlenségért akarok harcolni. Mi az, hogy nem szerethetem, hallgattatom azt a csapatot akit szeretek ? Ez miért van megtiltva? Annyira rossz nektek, vagy esetleg a nagy főnöknek?
-De felvágták a nyelvecskéd kicsi lány.Hozzátok!-intézte szavait kisebb rangú katonáinak-, ha annyira hallgatni akarod őket, akkor megkapod.
Elkezdtek verni, majd egy ütés a fejemet érte, és minden elsötétült.KATONA
-Hozzátok!
Fogtuk a lányt és felraktuk a gépre. Hogy hova küldjük? A bandájához ha annyira szereti. A bandája valami csicska húzott szeműekkel van tele, és a nevük a BTS. A repülő úton, felébredt.
-Mi az kislány, csak nem félsz?
-Mit akarnak velem csinálni?
-Rendet rakunk a fejedben a kis bandádról.
-Mégis mivel is?
-Majd meglátod, annyit súgok, mire végig nézed más lesz a véleményed.SOFIA
-Behoztak elém egy TV-t és egy fejhallgatót raktak a fejemre, majd elindították a videót. Amiben én és a családom voltunk, de más nézetből. A szüleim, amikor nem velem voltak, azon gondolkoztak, hogy beadjanak-e árva házba. Eladták a születésnapi ajándékaimat. Megették az ételt előlem, és ezekről én mind nem tudtam. Szóval, engem nem is szerettek. De miért? Mit tettem ellenük? Mivel érdemeltem ki? Aztán barátaimról mutattak videókat. Ők utáltak. Amikor megdicsértek, hátam mögött meg kiröhögtek. Én egy bogár voltam számukra. Akit a háta mögött porig aláztak. Szóval én egy senki vagyok.
*pár órával később*
KATONA
Lekapcsoltam a villanyt és ott hagytam a lányt lekötözve. Pontosan mit is csinálunk? Meg mutatjuk az igazságot, ami a hát nem legszebben az ő esetében. Na de. Ezzel azt fogjuk elérni, hogy öngyilkos legyen. 1 gonddal kevesebb. Ott hagyjuk Szöul közepén teljesen egyedül megkötözve egy sikátorban.
------------------------------------
Köszönöm szépen, hogy elolvastad. Kommenteket szívesen fogadok.Chu~~~
Dark Of Dancer
YOU ARE READING
Félsz tőlem? 【BTS-FF】Jungkook
ספרות חובבים-Félsz tőlem?...Kérlek ne félj bízz bennem.