Azt terveztem, hogy hazamegyek eszek lefürdök, és elmegyek futni, majd haza megyek, házik és alvás. Akkor még nem tudtam hogy, nem az lesz. Mikor haza értem, nem volt otthon senki, és vettem volna elő a kulcsomat, amikor valaki megfogott, a vállára kapott, majd elrohant velem a park fele. Nem tudtam ki az, csak ficánkoltam. Majd fogott és levágott a földre. Körbe találtam az egész BTS-t az osztály kurváit, és még pár gyökeret. Na várjunk JK nem volt köztük.
-Most többen vagyunk Zöldfülű- mosolygott lenézően rám Suga
-Mi a faszomat akartok már megint, hogy a rák enné ki a lelketeket.!?
-Mi őszintén, szeretnénk látni ahogy úszol- ezzel a mondattal fogtak lerángatták rólam a táskám majd a tó felé ráncigáltak. Mire észbe kaptam már hinta-palintáztak velem és a dal végén nagy erővel dobtak a hideg vízbe. Annyira megijedtem, és fáztam, hogy nem vettem észre a közben elkerült Jungkookot aki egy fényképezőgéppel a kezében fotózott.
-Mosolyogj Hamupipőke, a szőke herceg képet akar rólad jó pénzért.
Még egy csomót kattintgatott, majd egy kacsintás után elrohant a többiekkel. Mikor haza értem kitört belőlem egy roham, és gyorsan vettem a levegőt, és sírtam anyu karjai között. Nagyon jó érzés volt érezni, hogy szeretnek. Vacsit kihagyva gyorsan lefeküdtem aludni, de nagyon nehezen jött álom a szememre.TIMESKIP
Reggel nagyon korán keltem a bedugult orrom miatt, és sietve mindent megcsináltam, és mivel tesi volt az első óra, ezért gyorsan átöltözve zenét hallgattam, amíg megnem jöttek a többiek, és el nem kezdték emlegetni a tegnapot, és osztogatták a rólam készült képeket...... VÁRJUNK MI VAN?
-Jungkookienak nem is lehetett volna jobb ötlete.
Dühtől forrva kirontottam a lány öltözőből, be a fiúba és elrángattam az említett személyt a szertárba. Majd olyat csináltam, amit...~~~~~~~~~~~~~~~~~
Remélem tetszett!
Van egy új story, ami Sugas, abba is olvassatok nyugodtan bele.NYE:✔
YOU ARE READING
Félsz tőlem? 【BTS-FF】Jungkook
Fanfiction-Félsz tőlem?...Kérlek ne félj bízz bennem.