18.

2.4K 122 8
                                    

-Itt egy üres sörös üveg. Az jó?
-Tökéletes. Add ide. -és a lány oda adta neki - Utolsó kérés csipkerózsika? Ja nincs. Jó éjszakát. - majd lendítette a kezét, és kép szakadás.
 Lassan kezdtem, magamhoz térni. Nem múlhatott el sok idő azóta mióta leütöttek. Hihetetlenül fájt, a helye az ütésnek. Kezeimmel nyúltam, hogy éppen megnézzem púp nőtt-e rajta-e, de nem tudtam megmozdítani a kezeimet. Levoltam kötözve. Még mi a francot fognak még velem csinálni? Komolyan mondom, ezeknek mindig van ötletük. Miután lehiggadtam, és nem rángatóztam tovább, meghallottam Jungkook és a többiek hangját, de a legkivehetőbb persze, hogy azé a fruskáé volt:

-..és képzeld, meg vertem egyedül, és utána még le is ütöttem - mesélte nagy hévvel
-De mégis kit? Tudod nem ütünk csak úgy le embereket, szóval mond el ki az, hogy ha ismered.
-Te is ismered nyugi nyuszkóm. Csajok mehet a villany - ekkor hirtelen világos lett, a retinám meg majdnem kiégett (szemiorgazmusxd). Nos mire hozzá szokott a szemem a fényességhez, lesokkoltam. Nem székhez voltam közve, vagyy valki egyszerűhöz. Egy uszodában voltunk és én egy ugródeszkához lettem kötve.
-Na csajok, kezdődjék a műsor, mert már most irritál a képe - ohh de drága műsort ad nekem. Na a lópimpilimpit, én vagyok a műsor. Ekkora megszégyenítést. Oda jött hozzám az egyik csak, és a számba nyomott egy almát, a következő a hajamat kiengedte, és lisztet öntött rá, a harmadik pedig tejet öntött a fejemre. Végül pedig az a tyúk tojást tört a fejemre, vagyis hogy a fejemen nyomta össze.
-Kész, Jungkookie boldog szülinapot.
-Hé xy(acsajneve), nem gondolod, hogy kezdessz tűlmennei a határokon? - szólalt meg Nam, akivel még nem beszéltem, de ő még a normálisabb, mint Jin is.
-Namika neked nem osztotta időt, most én beszélek, meg Nyuszi.
-Jó, de akkor is ez már...
-Kuss
-Jó ba**meg
-Na szóval Junkookie itt a szülinapi torta, van hozzá gyertya is - kivette az almát a kezemből, és helyére rakott egy gyertyák, ami persze már égett, és csöpögött rám a viasz, ami Nagyon Fáj-t(JózsefAttilaverse(picitdepresszív). -Ja tényleg, túl messze vagy, majd én elfújom. hihi - egy kezet éreztem meg oldalamon, és, egy lehelletet a fülemnél, majd egy éles tárgy végig ment az oldalamon.

-Mit akarsz azzal a késsel?
-Elfújom a gyertyát - MI? Mi van? Na ezt magyarázd meg Darwin, meg Einstein, meg Shakespeare. Ezt nem értem. Egy Szakadás hangot hallottam, meg kés hangot, majd egy erőteljes ....

◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀◀🔴▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶

Hali! Remélem tetszett, tudom, hogy most megint utáéltok, de próbálok csattanós, vagy kérdéses véget hagynni, úgy, hogy ne 100 szavas legyen egy rész.
Nálatok is esik/esett?

 Valaki Budapesti? Kollégista Pesten? Vagy szimplán kolis? Vagy vidéki? Vagy Balaton környéki? Esteleg Siófoki?(ezígynyelvtanilagfullhelytelen)

Ha valamelyik igaz rád ezek közül jár a bus snake, meg a fast fox

.

.

.

BA DUMM TSS
Na jó igazából a Keksz!

Chu~~~
Dodi

Nincs átolvasva

Félsz tőlem? 【BTS-FF】JungkookWhere stories live. Discover now