„Tak...Ďakujem za pekný deň." povedala som keď ma odprevadil pred dvere. „Môžeme sa ešte stretnúť?" pousmiala som sa. „Pravdaže, rada." „Vieš, za dva dni moja robina usporadúva ples. Chcel by som aby si tam bola, ako moja partnerka aby som mal pokoj od všetkých tých...potencionálnych budúcich manželiek." prevrátil znudene očami. „Chápem ale ja, nepatrím do paláca." povedala som skleslo. „Ale áno si skvelá." namietal pohotovo. „No to určite len sa na mňa pozri, zablátené čižmy, ufúľaná tvár, strapaté vlasy ,staré vyblednuté šaty ktoré smrdia od koní." začala som menovať až som sa cítila ako úplná nula. „Prosím, chcem aby si prišla a vezmi aj Scorpiusa." „Prečo?" zarazila som sa. „Je to tvoj priateľ..." „Nie je!"prerušila som ho rázne. „Dobre, je to tvoj známy tak som myslel že sa budeš cítiť lepšie ak ho budeš mať na blízku medzi takými idiotmi ako sú niektorý šľachtici, teda väčšina z nich." povzdychla som si. „Máš dva dni na rozhodnutie. Pošlem koč, ak nebudeš chcieť ísť stačí povedať ale Scorpius pokojne môže prísť a môže zobrať aj malého Toma." „Iste oznámim im to." sľúbila som. „Tak...už by som mal asi ísť nech ťa nezdržujem celú noc." jemne sme sa zasmiali. „Môžem sa ešte niečo opýtať?" keď súhlasne prikývol vyslovila som svoju otázku: „Ako sa volá tá tvoja vyvolená?" „Ginerva." pousmiala som sa. „Moja mama sa tak volá." „Pokiaľ je červenovlasá s pár pehami okolo nosa je to naozaj divné." zrejme nečakal že tak naozaj vyzerá moja mama. „Dobrú noc Virgo." popriala som mu. „Dobrú noc ehm...heh...no tak iba dobrú noc." zasmial sa neisto a dal mi jemný bozk na líce. „Scorpius." zašepkala som. Opatrne som vošla do izby aby som nezobudila Toma. „Scorpius." jemne som ho chytila za rameno ale ani sa nepohol. Čo som sa čudovala veď bola hlboká noc. Bol poodkrývaný tak som zobrala jeho plachtu a prikryla som ho poriadne. Potom som potichu odišla.
„Scorpius počkaj!" vybehla som z domu skôr než stihol odísť. Sedel na voze a už už sa chystal rozbehnúť kone. „Ideš na východ? Potrebujem tam ísť." povedala som zadýchane. Keď som sa zobudila začula som pred domom zapriahnuté kone. Obúvala som sa ešte po ceste schodami aby som ho stihla. Vedela som že má ísť do dediny na východe odniesť obilie, našťastie som sa zobudila v čas. „Hej." povedal, povedala by som až príliš chladne. Prisadla som si k nemu a dali sme sa na cestu. Silno pršalo no našťastie som si stihla zobrať aj plášť. „Chceš ísť na ples?" opýtala som sa keď som sa už poriadne prebrala. „Čo?" nechápavo zdvihol obočie. „Virgo nás pozval na ples ale ja tam nejdem. Povedal že ti to mám povedať môžeš prísť aj s Tomom." „To určite." zavrčal. „Čo je to dnes s tebou?" opýtala som sa nechápavo. „Choď sa spýtať svojho grófa." vyštekol na mňa. „O čom to hovoríš?" bol naštvaný videla som to na jeho tvári ako zatínal zuby. „O čom asi?! Stratili sme sa niekde v riti ľudstva a ty si zmizneš s niekym ako je môj predok boh vie kde! Čakal som ťa Lily, čakal som kurva celý deň až do noci bál som sa či vôbec žiješ či sa ešte vrátiš! A ty sa tváriš akoby sa nič nestalo!!!" úplne sa vykričal až som sa zľakla. Nechápala som čo sa to práve stalo. Cítila som že mám mokrú tvár no nevedela som rozlíšiť či je to dážď alebo naozaj plačem. „Scorpius..." zašepkala som bez toho aby som vedela čo mu chcem vôbec povedať. „Nenamáhaj sa videl som vás pred domom a počul som ťa. Máš pravdu nie som tvoj priateľ. My dvaja nemáme nič spoločné." odbil ma rázne. Okamžite zastavil. Zoskočil z voza a odpriahol jedného koňa. „Choď, Virgo ťa určite naučil jazdiť." zavrčal naštvane a v očiach mu iskrilo. Bez slova som zobrala Aurinine opraty a sledovala ako bez pohľadu na mňa odišiel. Vtedy mi už bolo jasné že sa mi po tvári nekotúľajú iba kvapky dažďa. Nešikovne som vysadla na Aurin a išla som ďalej. Čo iné mi v tej chvíli ostávalo? Pri srdci som cítila bolesť ako nikdy pred tým. Ale prečo vlastne? Medzi mnou a Scorpiusom nebolo žiadne priateľstvo, v tom som predsa neklamala. A čo že sa on o mňa zrazu zaujíma? Heh! Ten by bol najradšej keby som sa ani nevrátila! Vlastne som si to ani nemyslela ale v tej chvíli som iné dôvody na to celé nemala...
ESTÁS LEYENDO
Nočná mora Lily a Scorpiusa
FanficO tom ako sa Lily a Scorpius nenávidia, ale čo ak sa stane že...