Len pocit, alebo?

1.9K 127 3
                                    

Scorpius

„Al! Al! Al, no ták ty lenivé hovedo vstávaj!" triasol som s ním ale ako vždy jeho zobudiť to je zázrak.„Je sobota ty magor prečo ma budíš?" zavrčal do vankúša a potiahol si perinu vyššie na hlavu.„Lebo mám zlý pocit." vražedne otvoril jedno oko.„Robíš si zo mňa piču však?" neveriacky som pretočil očami.„Vylez z tej postele!" hodnú chvíľu sme sa tam naťahovali o perinu kým sa mi ju konečne podarilo z neho strhnúť.„Čo do riti chceš?" posadil sa naštvane a rozhodil rukami.„Bojím sa o tvoju sestru." nechápavo otvoril ústa.„Som rád že ste spolu naozaj ale nejebe ti náhodou z toho?" naštvane som po ňom hodil vankúš a trafil som rovno do tváre. 

 „Myslím to vážne!" po tom všetkom v čom sme si zo seba navzájom robili srandu sa vôbec nedivím že si neverí, veď ani ja jemu pokiaľ to nie je naozaj presvedčivé.„Zobudil som sa asi pred hodinou s tým že  som musel myslieť na Lily."„Rozumiem." prikyvoval ale ja som vedel že len tára.„Nie počúvaj, videl si ma niekedy dobrovoľne vsať o 6?"„Je 6?!"„Zavri hubu idiot tvoja sestra je možno v problémoch a teba serie že neprespíš polovicu dňa?" opýtal som sa neveriacky. Je to môj najlepší kamarát ale občas vážne pochybujem že to má v hlave celkom v poriadku a myslí aj na niečo iné okrem sexu a chlastu. 

„Viem čo sa deje." zamračil sa a ja som až nadskočil.„Si v tom až po uši!" zaškeril sa a začal sa smiať ako blázon. Zvalil sa zase na postel a z nočného stolíka vybral cigarety. Ponúkol mi a ja som bez váhania prijal. Mal pravdu, začínal som byť paranoidný.„Vy dvaja ste kreténi som zvedavý ako dlho sa to zas bude vetrať." ozval sa zaspato Zabiny. „Dnes nám to odpusť, Scorpius má depresie lebo je zamilovaný." uťahoval si zo mňa ten prekliaty smrad.„Naser si Al!" ohrial som ho ale musel som uznať že to znelo vážne vtipne pokiaľ išlo o mňa.„Som hladný poďme jesť." keď som spomínal na čo jediné Albus myslí zabudol som dodať jedlo.

„Kde v riti je Lily? Potrebujem od nej ešte tých pár flašiek čo má a nemôžem ju nikde nájsť, od rána som ju nevidel." rozčuľoval sa Al pri večeri a nervózne vyzeral po sieni.„Kde môže byť? Moja sestra je učebnicový príklad ona je všade prvá a minimálne o 10 minút skôr!" teraz už neznel naštvane skôr neisto. Ani mne sa to trochu nezdalo.„Upokoj sa, je to predsa Lily, ak tu nie je musí mať na to dobrý dôvod." snažil som sa ho upokojiť ale čím ďalej tým som mal zase ten zlý pocit ako ráno. Vždy som si Lily doberal aká je perfektná nie je šanca aby sa celý deň nikomu neukázala, minimálny by sme už počuli o tom ako zjazdila nejakých nešťastníkov ktorý len bežali po chodbe aby vôbec stihli svoju hodinu. Niečo tu nesedelo a ja som som začať nadáva sám sebe že som to neriešil už ráno.

Nočná mora Lily a ScorpiusaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora